تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 9:14
کد خبر : 135579

توپ پر خرید جدید پرسپولیس

توپ پر خرید جدید پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:محمدحسین کنعانی‌زادگان در حالی به پرسپولیس بازگشت که یحیی در ترکیب تیمش دو مدافع خوب دیگر یعنی گولسیانی و پورعلی گنجی را هم در اختیار دارد. به غیر از این نفرات فرشاد فرجی هم در ترکیب پرسپولیس حضور دارد که هر زمانی در ترکیب تیمش قرار گرفته عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته است.

توپ پر خرید جدید پرسپولیس

مدافع ملی پوش و جدید پرسپولیس حسابی در بازی‌های دوستانه تیمش درخشیده است.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در حالی به پرسپولیس بازگشت که یحیی در ترکیب تیمش دو مدافع خوب دیگر یعنی گولسیانی و پورعلی گنجی را هم در اختیار دارد. به غیر از این نفرات فرشاد فرجی هم در ترکیب پرسپولیس حضور دارد که هر زمانی در ترکیب تیمش قرار گرفته عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته است.

با این حال یحیی برای تقویت تیمش در خط دفاعی دست به خرید کنعانی‌زادگان زد و این مدافع ملی پوش به تیم سابقش برگشت. کنعانی‌زادگان در بازی‌های دوستانه پرسپولیس حسابی درخشید و ستاره تیمش بود. او هم در کارهای تدافعی عالی کار کرد و کمک کرد تیمش در همه بازی‌ها کلین شیت کند و هم در نقش یک گلزن ظاهر شد و دو بار برای پرسپولیس گلزنی کرد. اولین گل او از روی نقطه پنالتی زده شد و گل دوم این مدافع ملی پوش هم به زیبایی از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید.

کنعانی‌زادگان که در جام جهانی با بی توجهی کیروش مواجه و به یکباره از ترکیب اصلی تیم ملی کنار گذاشته شد، امید زیادی دارد تا با درخشش در ترکیب پرسپولیس در جام ملت‌های آسیا به صورت فیکس در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان برود. اتفاقی که با آمدن قلعه نویی رخ داد و سرمربی جدید تیم ملی از کنعانی‌زادگان معمولا در ترکیب اصلی تیمش استفاده می‌کند.

گفتنی است به احتمال زیاد در صورت نیمکت نشینی گولسیانی، کنعانی‌زادگان پنالتی زن اول پرسپولیس در فصل پیش رو خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.