کادرپزشکی تیم‌ ملی فوتبال کشورمان توضیحاتی درمورد آسیب دیدگی علیرضا بیرانوند ارائه کرد.

علیرضا بیرانوند به دلیل اسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران در جریان بازی تیم ملی مقابل بلغارستان در دقیقه ۲۱ از زمین بیرون آمد.

کادر پزشکی تیم ملی فوتبال پس از معاینات بالینی و تصویربرداری انجام گرفته از آسیب دیدگی عضلات داخلی ران چپ علیرضا بیرانوند اعلام کرد:

در روزهای آتی، درمان فیزیوتراپی و بازتوانی به صورت روزانه انجام خواهد گرفت و با انجام ارزیابی‌های روزانه و بررسی شاخصهای عملکردی نسبت به پیشرفت تمرینات و زمان بازگشت به میادین تصمیم‌گیری خواهد شد و سایر زمان‌های اعلام شده گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

بیرانوند: مبارز واقعی در این شرایط قوی‌تر می‌شود!

در حالی که بیرانوند در ۲۴ ساعت گذشته با مصدومیتش توجهات را به خود جلب کرده یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرد.

بیرانوند: مبارز واقعی در این شرایط قوی‌تر می‌شود!

به گزارش “ورزش سه”، یک پرتاب بلند مدل خود بیرو در بازی ایران و بلغارستان کافی بود تا او روی قوس محوطه روی زمین بیفتد و پیش از اینکه به سرنوشت توپ بلندش نگاه کند، نگران مصدومیتش در این مقطع حساس باشد.

بیرو با اشاره به کادرفنی اعلام کرد توانایی ادامه بازی را ندارد تا نگرانی و آشوب عجیبی در دل هواداران و کادرفنی پرسپولیس به راه بیفتد.

1922253

درحالی که هنوز خبر رسمی شدت مصدومیت و مدت دوری او منتشر نشده و بسیاری از رسانه‌ها با گمانه‌زنی‌های‌شان او را غایب بزرگ بازی النصر می‌دانستند او یک استوری امیدبخش منتشر کرد.

بیرانوند با استوری کردن تصویری که در آن در حال چشمک زدن است نوشت: “وقتی شرایط سخت می‌شود مبارز واقعی برای ادامه دادن قوی‌تر می‌شود…”

این استوری و حرف‌های غیرمستقیم دروازه‌بان تیم ملی می‌تواند هواداران این تیم را امیدوار به رسیدن او به بازی بزرگ با النصر و تقابل دوباره‌اش با کریستیانو رونالدو کند.