تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 18:51
کد خبر : 142792

تعویض مسعود ریگی در دقیقه ۸۷ چه مناسبتی داشت؟

تعویض مسعود ریگی در دقیقه ۸۷ چه مناسبتی داشت؟

تعویض مسعود ریگی در دقیقه ۸۷ چه مناسبتی داشت؟ پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بهتر است گل‌محمدی انتقادات را بپذیرد و مشکلات را گردن دیگران نیندازد.  ایسکانیوز: اسماعیل حلالی درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: فوتبال بُرد و باخت است و ما در هر لحظه پشت تیم‌مان هستیم.

تعویض مسعود ریگی در دقیقه ۸۷ چه مناسبتی داشت؟

حلالی: سرمربی پرسپولیس مشکلات را گردن دیگران نیندازد / باهویی در تمام عمرش ۵ گل هم نزده!

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بهتر است گل‌محمدی انتقادات را بپذیرد و مشکلات را گردن دیگران نیندازد.

 ایسکانیوز: اسماعیل حلالی درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: فوتبال بُرد و باخت است و ما در هر لحظه پشت تیم‌مان هستیم. اگر ببازد تیم‌مان را دوست داریم و همیشه در شرایط سخت از پرسپولیس حمایت می‌کنیم. باید دست به دست هم بدهیم، مشکلات تیم‌مان را بدانیم و برای برطرف کردن مشکلات کاری انجام بدهیم تا رو به جلوتر بازی کند.

وی ادامه داد: امسال مهاجمان خوبی جذب نشدند و باید با این نفرات بازی‌ها را ادامه بدهند. توقع نداشتم پرسپولیس در دیدار با سپاهان این قدر اشتباه داشته باشد و شکل خوبی نداشت. در زمان بازی کردن خودم، وقتی با تیم‌های بزرگ بازی داشتیم با انگیزه مضاعف، بهتر بازی می‌کردیم.

پرسپولیس بعد از بازی با الدحیل دیگر شرایط خوبی ندارد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پرسپولیس بعد از بازی با الدحیل که خیلی خوب بازی کرد، دیگر شرایط خوبی را ندارد. به خاطر عدم پرداخت آپشن قهرمانی سال قبل، تمرینات تعطیل شد و تیم وارد مسائل حاشیه‌ای شد. پرسپولیس باید دیدارهای ملوان، صنعت نفت و استقلال تاجیکستان را به راحتی می‌بُرد. زمانی که تیمی وارد حاشیه می‌شود دیگر جمع کردنش سخت می‌شود.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه سایر تیم‌ها پرسپولیس را آنالیز می‌کنند، عنوان کرد: کادر فنی دیگر تیم‌ها، تاکتیک پرسپولیس را می‌خوانند و طبق آن برنامه فنی می‌چینند. ما تعریف کردیم که دروازه‌بان‌مان بازی با پای قوی دارد، اما این دلیل نمی‌شود که تمام پاس‌های تیم و حتی هافبک‌های‌مان رو به عقب باشد. یعنی پرسپولیس یک بر صفر جلو افتاده و بعد از آن تیم عقب می‌کشد؟ برای من بیننده این موضوع تداعی می‌شود که انگار کادر فنی سعی دارد تا بازی یک بر صفر بُرده را حفظ کند.

حلالی تصریح کرد: همینطور می‌شود که در دقایق پایانی بازی مقابل صنعت نفت آبادان و استقلال تاجیکستان وقتی تیم یک گل زده و جلو است به عقب می‌رود و نتیجه را از دست می‌دهد. بیرانوند مقابل تیم تاجیکستانی چند فرصت گلزنی را گرفت و عالی کار کرد. در دوران بازی خودم در پرسپولیس همیشه سعی می‌کردیم تعداد گل‌مان را افزایش بدهیم، چون هر لحظه امکان داشت یک اشتباه صورت گیرد و گل بخوریم.

فکر می‌کنم باهویی در تمام عمرش ۵ گل هم نزده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ضعف کادر پزشکی این تیم گفت: پرسپولیس مشکلات زیادی دارد. وقتی وارد تیم شویم و با همه اعضا زندگی کنیم این موضوع را متوجه خواهیم شد. کادر پزشکی باید جوابگو باشد چرا وحید امیری بعد از چند ماه بازی می‌کند و باز هم مصدوم می‌شود. پرسپولیس در این مسائل ضعف دارد که هفته‌هاست امیری را از دست داده است. واقعاً این مشکلات در فوتبال ما وجود دارد و کادر پزشکی در مشکلات تاثیرگذار بوده است.

حلالی درباره عملکرد مهاجم سوئدی پرسپولیس یادآور شد: نبیل باهویی فوتبالیستی نیست که پرسپولیس دنبالش می‌گشت و انتظار داشتیم توپ‌های سردرگم خط جلوی تیم را تبدیل به گل کند. من فکر می‌کنم این بازیکن در تمام عمرش ۵ گل هم نزده است! اصلاً این مهاجم نمی‌تواند پرسپولیس را به شرایط ایده‌آل برساند. او فقط دونده است و خیلی هم در بازی‌ها تاثیرگذار نیست.

تعویض مسعود ریگی در دقیقه ۸۷ چه مناسبتی داشت؟

وی در مورد کیفیت بازی زاهدی ادامه داد: من خودم انتقاد داشتم که چرا شهاب زاهدی را گرفتند؟ اما او رفته رفته به شکل تیمی رسید و در بازی پیکان هت‌تریک کرد، اما دو بازی روی نیمکت نشسته است!

کارشناس فوتبال یادآور شد: برای من به عنوان یک هوادار، جای سوال دارد که تعویض مسعود ریگی در دقیقه ۸۷ چه مناسبتی داشت؟ پرسپولیس یک بر صفر عقب است و به بازیکن تهاجمی نیاز دارد.

حلالی در پایان خاطرنشان کرد: با این حال هنوز چیزی را از دست ندادیم و با صدر جدول ۴ امتیاز اختلاف داریم. این فاصله امتیازی، با دو پیروزی در دو هفته جبران می‌شود. گل‌محمدی باید انتقادات را بپذیرد و مشکلات را گردن دیگران نیندازد. اگر ضعف را بپذیریم خودمان قوی‌تر می‌شویم و کارمان را بهتر انجام خواهیم داد.

منبع: میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.