تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 22:26
کد خبر : 145466

ترکیب پرسپولیس برابر شمس آذر قزوین

ترکیب پرسپولیس برابر شمس آذر قزوین

آرمان شرق-گروه ورزش: یحیی گل‌محمدی که برخی از ستاره‌های تیمش برابر استقلال خوزستان را نیمکت‌نشین کرده بود، به نظر می‌رسد این کار را دوباره برابر شمس آذر تکرار کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی با این کار به دنبال این است تا علاوه بر استفاده از جوانان و بازیکنان امید تیمش، تلنگری هم به برخی از ستاره‌های تیمش بزند.

ترکیب پرسپولیس برابر شمس آذر قزوین

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر شمس آذر قزوین | یحیی باز هم سورپرایز می‌کند؟

پرسپولیس در حالی یکشنبه ۳ دی به مصاف شمس آذر می‌رود که به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی باز در ترکیب تیمش تغییراتی به وجود آورد.

 شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، یکشنبه ۳ دی ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

یحیی گل‌محمدی که برخی از ستاره‌های تیمش برابر استقلال خوزستان را نیمکت‌نشین کرده بود، به نظر می‌رسد این کار را دوباره برابر شمس آذر تکرار کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی با این کار به دنبال این است تا علاوه بر استفاده از جوانان و بازیکنان امید تیمش، تلنگری هم به برخی از ستاره‌های تیمش بزند.

 

با این وجود پیش‌بینی می‌شود یحیی گل‌محمدی در دیدار برابر شمس آذر قزوین از علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گولسیانی، محمد مهدی احمدی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، امید عالیشاه، سعید صادقی، مهدی ترابی و نبیل باهویی استفاده کند.

گل محمدی به شدت به پیروزی برابر شمس آذر قزوین نیاز مبرمی دارد تا به ناکامی‌های خود در ۹ بازی گذشته پایان داده و پس از مدت‌ها رنگ پیروزی را به تیمش بازگرداند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.