تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 11:11
کد خبر : 134336

بدنسازی پرسپولیس برای ۴۸ بازی در یک فصل

بدنسازی پرسپولیس برای ۴۸ بازی در یک فصل

آرمان شرق-گروه ورزش:لوسادا در تمرینات عصر نیز حضور دارد و در ابتدا و انتهای کار، بازیکنان را در اختیار می‌گیرد.البته کار اصلی او در اردوی ترکیه خواهد بود که ۱۰ روز متوالی باید بدن بازیکنان را برای یک فصل دشوار آب‌دیده کند. پرسپولیس فصل آینده ممکن است ۴۸ بازی در یک فصل انجام دهد.

بدنسازی پرسپولیس برای ۴۸ بازی در یک فصل

شلاق لوسادا بر تن بازیکنان پرسپولیس (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس اگرچه تمرینات پیش فصل را دیرتر از ۱۴ تیم لیگ برتری آغاز کرده، اما شاگردان یحیی گل‌محمدی با برنامه سفت و سخت تمرینی کادرفنی، گام به گام آماده حضور در لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی می‌شوند.

این روزها تمرینات سرخپوشان در دو جلسه دنبال می‌شود که تمرین صبح مربوط به کارهای بدنسازی است و در تمرین عصرگاهی که از حوالی ۱۸:۳۰ تا ۱۹ آغاز می‌شود، فرایند تاکتیکی در دستور کار قرار می‌گیرد.

به این ترتیب جلسات صبحگاهی با حضور فعالانه په‌په لوسادا انجام می‌شود که در دومین پیش فصل سرخپوشان، شناخت کمی و کیفی بسیار خوبی را از بازیکنان پیدا کرده و امکان مقایسه داده‌های اعضای تیم را هم دارد.

1896266

تمرین عصر نیز با نقش پررنگی اوسمار ویه‌را همراه است که در قامت دستیار شماره یک یحیی گل‌محمدی ظاهر می‌شود. با این حال لوسادا در تمرینات عصر نیز حضور دارد و در ابتدا و انتهای کار، بازیکنان را در اختیار می‌گیرد.

البته کار اصلی او در اردوی ترکیه خواهد بود که ۱۰ روز متوالی باید بدن بازیکنان را برای یک فصل دشوار آب‌دیده کند. پرسپولیس فصل آینده ممکن است ۴۸ بازی در یک فصل انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.