تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 22:09
کد خبر : 145631

بدنسازی و استخر در برنامه پرسپولیسی ها / کنعانی‌زادگان هم آمد

بدنسازی و استخر در برنامه پرسپولیسی ها / کنعانی‌زادگان هم آمد

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس فقط برای فردا فرصت دارد که یک جلسه تمرین تاکتیکی داشته باشد. البته تمرین روز قبل از مسابقه هم نمی‌تواند یک تمرین سنگین و پرفشار باشد.حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس که در روزهای اخیر نام او در لیست بازی با شمس آذر هم قرار نداشت، امروز درکنار سایر نفرات به برنامه‌های بدنسازی مشغول شد.

بدنسازی و استخر در برنامه پرسپولیسی ها / کنعانی‌زادگان هم آمد

پس از نشست با گل‌محمدی؛ کنعانی‌زادگان به تمرین پرسپولیس بازگشت

 کنعانی‌زادگان به تمرین پرسپولیس بازگشت

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات این تیم اضافه شد.

 

محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل عدم تمرکز در تمرینات چند روز گذشته پرسپولیس غایب بود و حتی از لیست این تیم برای دیدار با شمس آذر قزوین نیز خط خورد.

یحیی گل‌محمدی بعد از بازی با شمس آذر نیز درباره غیبت این بازیکن گفت: «کنعانی‌زادگان در هفته‌ای که گذشت تمرکز خوبی در تمرینات نداشت و باید با او صحبت کنیم و ببینیم وضعیتش چطور است».

در همین راستا یحیی گل‌محمدی روز گذشته (دوشنبه) با محمد حسین کنعانی‌زادگان جلسه داشته و پس از این اتفاق مدافع ملی‌پوش پرسپولیس از امروز به تمرینات سرخپوشان اضافه شده است.حالا پرسپولیس با ۲۶ امتیاز از ۱۳ بازی، سرنوشت خود در قبال رقیب سنتی را در اختیار خواهد داشت و با کسب پیروزی در بازی معوقه مقابل نساجی، فرصت بازگشت به صدر جدول را در دست دارد.

تیم پرسپولیس روز پنجشنبه هفته جاری در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف نساجی خواهد رفت.

بدنسازی و استخر در برنامه پرسپولیسی ها / کنعانی زادگان هم وزنه زد+تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس برنامه تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به بدنسازی و استخر اختصاص داد تا با توجه به فشردگی رقابت‌ها با یک جلسه تمرین تاکتیکی راهی بازی با نساجی شود.

سرخپوشان ایران برای برنامه تمرینی امروز خود راهی هتل المپیک شدند.

بازیکنان ابتدا از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه طبق برنامه بدنسازها، به مدت ۶۰ دقیقه به کار با وزنه و دستگاه‌های مختلف در سالن بدنسازی پرداختند و پس از آن راهی استخر و سونا شدند.

فشردگی بازی‌ها باعث شده است تا کادر فنی بین دو مسابقه بیشترین تمرکز خود را روی ریکاوری در کنار حفظ توان عضلانی قرار بدهد تا بازیکنان ضمن آمادگی برای هر مسابقه، تا حد امکان با آسیب‌دیدگی‌های کمتری روبه‌رو شوند.

به این ترتیب پرسپولیس فقط برای فردا فرصت دارد که یک جلسه تمرین تاکتیکی داشته باشد. البته تمرین روز قبل از مسابقه هم نمی‌تواند یک تمرین سنگین و پرفشار باشد.

حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس که در روزهای اخیر نام او در لیست بازی با شمس آذر هم قرار نداشت، امروز درکنار سایر نفرات به برنامه‌های بدنسازی مشغول شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.