تاریخ انتشار : جمعه 25 آذر 1401 - 11:46
کد خبر : 119264

ایمیدرو کارفرمای برتر سی و یکمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران شد

ایمیدرو کارفرمای برتر سی و یکمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران شد

آرمان شرق-گروه اقتصاد:یکی از استراتژی های ایمیدرو به عنوان بزرگترین هلدینگ بخش معدن و صنایع معدنی کشور، توانمندسازی بخش معدن و صنایع معدنی است که لازمه آن ارتباط موثر دانشگاه و صنعت است. در این راستا از سال ۹۷ ایمیدرو پروژه های پژوهشی کاربردی را تعریف کرد که در مجموع ۸۰ پروژه به ارزش ۴۵ میلیارد تومان تعریف شده است.

ایمیدرو کارفرمای برتر سی و یکمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران شد

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، در این آیین غلامرضا ملاطاهری مدیر آموزش پژوهش و فناوری ایمیدرو به نمایندگی از ایمیدرو، طی سخنانی ضمن تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: یکی از استراتژی های ایمیدرو به عنوان بزرگترین هلدینگ بخش معدن و صنایع معدنی کشور، توانمندسازی بخش معدن و صنایع معدنی است که لازمه آن ارتباط موثر دانشگاه و صنعت است. در این راستا از سال ۹۷ ایمیدرو پروژه های پژوهشی کاربردی را تعریف کرد که در مجموع ۸۰ پروژه به ارزش ۴۵ میلیارد تومان تعریف شده است.

وی افزود: این در حالی است که ۱۷ پروژه به ارزش ۹ میلیارد تومان نیز با همکاری دانشگاه تهران در حال انجام است.  ملاطاهری با اشاره به تاسیس ۲ مرکزنوع سوم دانشگاهی افزود: تاسیس موسسه مشترک ایمیدرو و دانشگاه تهران(یونیدرو) و نیز مرکز هوشمندی و رصد فناوری دانشگاه شریف از جمله اقدامات موثر و موفق ایمیدرو در راستای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.