تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 10:50
کد خبر : 138418

اهدای سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو در ایران

اهدای سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو در ایران

آرمان شرق-گروه ورزش:قرار است به همه اعضای کاروان تیم‌های عربستانی که به ایران می‌آیند سیمکارت‌ بدون فیلتر بدهند. دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده‌اش به دنبال تهیه فیلترشکن در ایران باشد!

اهدای سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو در ایران

اهدای سیمکارت بدون فیلتر به کریستیانو رونالدو در ایران

قرار است به همه اعضای کاروان تیم‌های عربستانی که به ایران می‌آیند سیمکارت‌ بدون فیلتر بدهند. دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده‌اش به دنبال تهیه فیلترشکن در ایران باشد!

در حالی که در روز‌های گذشته و پس از همگروهی تیم‌های ایرانی با تیم‌های متمول و پرستاره عربستانی، برخی فیلترینگ‌ها در فضای مجازی و اینترنت، سوژه طنز شده بود، حالا خبر رسیده قرار است همه اعضای تیم‌های خارجی قرار به ایران می‌آیند در بدو ورود، سیم‌کارت بدون فیلتر دریافت کنند تا مشکلی برای ارتباط گرفتن با خارج از ایران نداشته باشند.
با اطلاعیه‌ای که AFC منتشر کرد مشخص شد که تیم‌های ایرانی و عربستانی دیگر در کشور ثالث با هم روبرو نمی‌شوند و برای برگزاری بازی‌های رودررو باید به ایران و عربستان سفر کنند. اولین تیمی که باید به ایران سفر کند النصر عربستان است. این تیم پرستاره باید روز ۲۸ شهریور در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی کند. آن‌ها حداقل یک روز قبل از بازی با پرسپولیس باید در تهران باشند.
اگر یادتان باشد چند ماه پیش وقتی تیم ملی روسیه برای بازی تدارکاتی با ایران به تهران سفر کرد، برخی بازیکنان این تیم حسابی از اینکه نمی‌توانستند به راحتی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند، گلایه کرده بودند. به همین دلیل قرار است به همه اعضای کاروان تیم‌های عربستانی که به ایران می‌آیند (اول از همه النصر عربستان) سیم‌کارت‌های بدون فیلتر بدهند.
به این ترتیب مشکل بازیکنانی که می‌خواهند در طول حضور در ایران با خانواده‌ها یا فالوئرهابشان در تماس باشند، حل می‌شود و دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده‌اش به دنبال تهیه فیلترشکن در ایران باشد!
ماجرای دادن سیم کارت بدون فیلتر به خارجی‌ها و توریست‌ها اولین بار توسط عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح شد و بسیار هم خبرساز شد. بد نیست بدانید رییس اسبق سازمان صدا و سیما البته خودش یک فوتبالی تمام عیار است و اخبار لیگ برتر را پیگیری می‌کند.
منبع: فوتبال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.