تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 14:27
کد خبر : 148673

انتقاد از تنش خطیر و نکونام

انتقاد از تنش خطیر و نکونام

آرمان شرق-گروه ورزش:هر کسی یک حرفی می‌زند که آدم فکر می‌کند حق با او است. نمی‌شود قضاوت کرد هر دو آدم‌های بزرگ و تحصیلکرده هستند. می‌گویند ۴، ۵ تا اسپانسر استقلال دارد و پول خوبی دارند خب نکونام بازیکن مورد نظرش را به مدیر بگوید تا او با بازیکنش تفاهم کند. دو طرف با پیغام گذاشتن با هم حرف می‌زنند که این کار درست نیست. باید درون خانواده مساله را حل کنند. فقط می‌بینیم در اخبار حرف می‌زنند ‌که این کار درست نیست.

انتقاد از تنش خطیر و نکونام

تیم فوتبال استقلال در حالی به عنوان صدرنشین، نیم فصل دوم لیگ برتر را آغاز می‌کند که تنش بین مدیریت و سرمربی این تیم به بالاترین حد رسیده است‌‌. نکونام مصاحبه‌های آتشین انجام می‌دهد و به صراحت می‌گوید مدیریت باشگاه می‌خواهد من را زمین بزند، از آن سمت خطیر هم به اتفاق دوستان رسانه‌ایش دست به قلم می‌شوند و در مقام پاسخگویی برمی‌آیند! اتفاقی که باعث نگرانی و ناراحتی هواداران این تیم هم شده است با منصور رشیدی یکی از پیشکسوتان استقلال در خصوص وضعیت این تیم گپ و گفتی ترتیب دادیم که در ادامه می‌خوانید.

چه خبر از استقلال؟
والله اخبار را از طریق جراید و تلویزیون دنبال می‌کنم. صحبت‌های آقای نکونام را گوش دادم یا آقای خطیر مقاله می‌نویسد و جواب می‌دهد. در همین‌ حد!
درباره بازیکنانی که استقلال جذب کرده چه نظری دارید؟
استقلال دو، سه سالی است که مشکل خط دفاعی دارد و هماهنگ نیستند. سال قبل هم اگر حسینی نبود آن مقام هم کسب نمی‌کردند. در خط فوروارد هم محبی و قایدی عالی بودند، دیاباته و قایدی هم زوج عالی بودند و پس از جدایی آنها نتوانستند جایگزینی برای‌شان پیدا کنند. در خط هافبک دفاعی هم بازیکنی که به دفاع و حمله کمک کنند مثل کریمی و ابراهیمی در تیم نیست. در نیم فصل اول با زحمات بازیکنان و نکونام نتایج خوبی گرفتند، اما در نیم فصل دوم تیم‌ها از هم شناخت بیشتری دارند و با جوانانی که سایر تیم‌ها جذب کردند، وضعیت خطرناک‌تر می‌شود. تیم باید تقویت شود و سه بازیکن که گرفتند سیلوا واقعا خوب است، اما باید در خط حمله و هافبک هم تقویت شوند.
درباره اختلافات تمام‌نشدنی خطیر و نکونام چه نظری دارید؟
در یک باشگاه اول مدیرعامل بعد سرمربی این دو اگر هماهنگ نباشند آن تیم نمی‌تواند موفق شود. مخصوصا این تیم که هواداران زیادی دارد و دوست دارند تیم‌شان نتیجه بگیرد.خطیر آدم تحصیلکرده و مردمی است نکونام هم به همین صورت و‌ یک مربی بی‌تجربه نیست. این دو باید تفاهم کنند وگرنه ‌تیم ‌نتیجه نمی‌گیرد و فکر می‌کنم در نیم فصل دوم ‌حتی نتوانند سهمیه بگیرند.
حق با کدام طرف است؟
هر کسی یک حرفی می‌زند که آدم فکر می‌کند حق با او است. نمی‌شود قضاوت کرد هر دو آدم‌های بزرگ و تحصیلکرده هستند. می‌گویند ۴، ۵ تا اسپانسر استقلال دارد و پول خوبی دارند خب نکونام بازیکن مورد نظرش را به مدیر بگوید تا او با بازیکنش تفاهم کند. دو طرف با پیغام گذاشتن با هم حرف می‌زنند که این کار درست نیست. باید درون خانواده مساله را حل کنند. فقط می‌بینیم در اخبار حرف می‌زنند ‌که این کار درست نیست.
حرف پایانی؟
قبلا می‌گفتم‌ خدا یک عقلی به آنها بدهد یک پولی به من. الان می‌گویم خدا یک عقلی به من بدهد و یک پولی به آنها! زبانم مو درآورد. این کارها که بچه‌بازی نیست. این تیم بیست، سی میلیون هوادار دارد و با پیغام و پسغام رسانه‌ای این دو وضعیت بدتر می‌شود، اما بهتر‌ نخواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.