تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 7:09
کد خبر : 141885

امیری آماده بازی شد / به تاجیکستان می‌رود

امیری آماده بازی شد / به تاجیکستان می‌رود

آرمان شرق-گروه ورزش:با وجود شایعاتی که در خصوص طولانی‌تر شدن دوره درمان ستاره ملی‌پوش پرسپولیس به گوش می‌رسد، اما از اردوی سرخ‌ها خبر می‌رسد او در تمرین امروز تست‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

امیری آماده بازی شد / به تاجیکستان می‌رود

ستاره پرسپولیس به تاجیکستان می‌رود

به گزارش “ورزش سه” اخیرا شایعاتی درباره طولانی‌تر شدن دوران درمان وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس به گوش رسیده و گفته شده شاید این بازیکن به خاطر عجله خود برای بازگشت به میدان دیدار ۲۱ آبان ماه در اصفهان مقابل سپاهان را نیز از دست بدهد و حتی بحث حضورش در جام ملت‌های آسیا هم با خطراتی روبروست.

با این وجود امیری بعد از دروره درمانی نسبتا طولانی‌اش زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس امروز در تمرین سرخ‌ها برخی تست‌های بازگشت را با موفقیت پشت سر گذاشت. قرار است تست‌های بعدی او در تمرین روز آینده انجام شود و اینگونه که پیش می‌رود احتمالا او بعد از بازی با صنعت نفت آبادان به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.

کادر پزشکی پرسپولیس از تلاش و پشتکار وحید امیری برای بازگشت به میدان فوق‌العاده راضی است و به کادر فنی اعلام کرده به احتمال زیاد این بازیکن در صورت صلاح‌دید یحیی گل‌محمدی می‌تواند در سفر به تاجیکستان تیم پرپسولیس را همراهی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.