تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 9:52
کد خبر : 43903

افزایش آمار شهدای تظاهرات بازگشت

افزایش آمار شهدای تظاهرات بازگشت

آرمان شرق:اداره بهداشت فلسطین اعلام کرد، در تظاهرات جدید موسوم به تظاهرات بازگشت هفت فلسطینی شهید و بیش از ۲۵۰ تن زخمی شدند که در میان آنها ۴۵ تن کودک هستند. وزارت بهداشت فلسطین افزود: اسرائیل قصد داشته جنایت جدیدی را رقم بزند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، تظاهرات روز جمعه که

آرمان شرق:اداره بهداشت فلسطین اعلام کرد، در تظاهرات جدید موسوم به تظاهرات بازگشت هفت فلسطینی شهید و بیش از ۲۵۰ تن زخمی شدند که در میان آنها ۴۵ تن کودک هستند. وزارت بهداشت فلسطین افزود: اسرائیل قصد داشته جنایت جدیدی را رقم بزند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، تظاهرات روز جمعه که بیست‌ونهمین آن بود تحت عنوان جمعه “انتفاضه قدس” برگزار شد.

هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره طی فراخوانی عموم فلسطینیان ساکن باریکه غزه را به مشارکت گسترده در تظاهرات روز جمعه فراخواند.

این هیئت تصریح کرد که تظاهرات بازگشت تا تحقق تمامی اهدافش از جمله لغو محاصره غزه ادامه خواهد داشت.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و شماری دیگر از رهبران این جنبش و دیگر گروه‌های فلسطینی نیز همراه با فلسطینیان ساکن غزه در تظاهرات بازگشت امروز شرکت کردند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در نتیجه تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی به سمت تظاهرکنندگان، هفت فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۲۵۰ نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اظهار داشت:‌ وضعیت زخمی‌ها بسیار وخیم است گویی اسرائیل قصد کشتن آنها را داشته است این نشان می‌دهد اسرائیل در صدد ارتکاب کشتاری جدید بوده است.

لازم به ذکر است که تظاهرات بزرگ بازگشت از ۳۰ مارس گذشته آغاز شده است و تاکنون در این تظاهرات ها ۲۰۵ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۲۲ هزار نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.