شاگردان محمود فکری در پنجمین دیدار خود برابر استقلال به برتری پرگل رسیدند.

تیم فوتبال هوادار عصر روز دوشنبه در مجموعه ورزشی ناصر حجازی و در پنجمین مصاف آماده سازی پیش فصل خود برابر استقلال قرار گرفت و در پایان به برتری چهار بر دو دست پیدا کرد.

گل نخست هوادار توسط بابک مرادی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که محمدحسین مرادمند با خطا روی سعید سحرخیزان مرتکب خطای پنالتی در نیمه اول شد.

گل دوم هوادار در نیمه دوم روی نفوذ و ارسال محسن سفید چقایی و ضربه با دقت سعید سحرخیزان به ثمر رسید

در ادامه استقلال با دو گل محمدحسین مرادمند و امیر ارسلان مطهری نتیجه دیدار را به تساوی کشاند؛ اما نتیجه دو بر دو پایان مصاف دوستانه آبی‌ها و بنفش‌ها نبود و در ادامه هوادار روی ارسال سید محمد میری از روی نقطه کرنر و ضربه سبحان پسندیده سه بر دو برابر استقلال پیش افتاد و در دقایق پایانی نیز روی نفوذی مجدد و پاس فرهاد زاوشی، محسن سفید چقایی چهارمین گل هواداری ها را وارد دروازه استقلالی ها کرد و دیدار با همین نتیجه چهار بر دو به سود بنفش پوشان پایتخت به پایان رسید.

قضاوت این دیدار بر عهده شاهین یزدانی بود.

هواداری ها با پایان اردوی تدارکاتی ده روزه خود روز سه شنبه و چهاشنبه را استراحت خواهند کرد و یکم و ششم مرداد به ترتیب برابر ملوان و پرسپولیس در جدال هایی دوستانه قرار می‌گیرند و در نخستین دیدار رسمی خود دوازدهم مرداد ماه در تهران و در ورزشگاه پاس قوامین پذیرای مس خواهند بود.