تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1402 - 7:19
کد خبر : 149292

استقلال و روزهای اوج

استقلال و روزهای اوج

آرمان شرق-گروه ورزش:نخستین شکست ژوزه مورایس برابر آبی‌های تهران به دست جواد نکونام و به همان شیوه معروف این مربی رقم خورد تا نکو ثابت کند با وجود حواشی زیادی که حول او و تیمش وجود دارد، بازهم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند.

استقلال و روزهای اوج

نکو‌تر از این نمی‌شود
دنیای اقتصاد : برتری در بازی ۶ امتیازی هفته نشان داد که استقلال عزمش را برای رسیدن به قهرمانی جزم کرده است. نخستین شکست ژوزه مورایس برابر آبی‌های تهران به دست جواد نکونام و به همان شیوه معروف این مربی رقم خورد تا نکو ثابت کند با وجود حواشی زیادی که حول او و تیمش وجود دارد، بازهم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند. تا پیش از بازی استقلال و سپاهان اگر تیم اصفهانی در دو مسابقه عقب‌افتاده‌اش پیروز می‌شد، می‌توانست به صدر جدول برسد. حالا اما آبی‌ها فارغ از نتیجه دیدار دیروز پرسپولیس با خیال راحت هفته را تمام کردند و یک گام دیگر به کسب قهرمانی نزدیک‌تر شدند.

زمانی که فرهاد مجیدی با بردهای اقتصادی و تکیه بر دفاع تیمی فوق‌العاده‌ای که ساخته بود توانست تنها قهرمان بدون باخت تاریخ لیگ برتر لقب بگیرد، بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شد و بسیاری این را عامل مهمی برای موفقیت تیم فرهاد می‌دانستند. در برهه‌ای از آن فصل استقلال ۵ تساوی پیاپی به دست آورد و بدون تعارف نمایش این تیم هم به قدری کسل‌کننده بود که اگر قرار به حضور تماشاچی در ورزشگاه بود، حتی با وجود محبوبیت بی‌نظیر فرهاد بازهم احتمال اعتراض به وی وجود داشت. حالا نکونام با همان فرمول قهرمانی دو فصل قبل، بازی‌ها را یکی پس از دیگر پشت سر می‌گذارد، اما برای توجیه فوتبال نتیجه‌گرایش آن‌قدر به مدیریت حمله می‌کند و سطح کیفی بازیکنانش را پایین می‌خواند که حتی به مخیله استقلالی‌ها هم خطور نکند که زمانی از استراتژی او انتقاد کنند. البته که دست آخر قهرمانی مهم‌ترین چیز است و اگر جواد با همین دست‌فرمان پیروزی صد‌در‌صد در بازی‌های خانگی و به دست آوردن امتیاز از بازی‌های خارج از خانه پیش برود نه پرسپولیس و نه سپاهان نمی‌توانند صدر جدول را از چنگ او دربیاورند. خلاصه که این روزها استقلال با همه کمبودها و دعواهای درونی‌، از لحاظ نتیجه‌گیری اوضاع نکویی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.