تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 7:16
کد خبر : 149396

احمد موسی ستاره تیم ملی نیجریه و لستر در حوالی “پرسپولیس”!

احمد موسی ستاره تیم ملی نیجریه و لستر در حوالی “پرسپولیس”!

آرمان شرق-گروه ورزش:احمد موسی ستاره سابق تیم ملی نیجریه و باشگاه‌های زسکا مسکو روسیه و لسترسیتی انگلیس به پرسپولیس لینک شده است. با پیگیری‌های ایرنا مشخص شد باشگاه پرسپولیس با این مهاجم ۳۱ ساله هیچ‌گونه مذاکره‌ای نداشته و حتی در لیست قرمزها نیز برای جذب مهاجم قرار ندارد. به نظر می‌رسد مطرح شدن اسم این بازیکن آفریقایی بیشتر از اینکه رنگ بوی واقعیت به خود بگیرد، فشار دلال‌ها برای انتخاب گزینه‌های مورد نظر آنها از طرف باشگاه است.

احمد موسی ستاره تیم ملی نیجریه و لستر در حوالی “پرسپولیس”!

ستاره تیم ملی نیجریه و لستر به

به گزارش ایرنا، با شهاب زاهدی و نبیل باهویی در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی از پرسپولیس و با توجه به خالی شدن لیست بزرگسالان قرمزها، این باشگاه برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب یک مهاجم است.

با توجه با این موضوع حالا بازار گمانه‌زنی‌ها در خصوص مهاجم جدید این تیم بالا گرفته و هر روز یک بازیکن جدید به این تیم لینک می‌شود. در روزهای اخیر نام‌های مختلفی مطرح شده که همه آنها تنها گمانه‌زنی است و باشگاه هنوز مذاکرات خود را به صورت رسمی با هیچ بازیکن خارجی آغاز نکرده است.

حالا در آخرین گمانه‌زنی‌ها، احمد موسی ستاره سابق تیم ملی نیجریه و باشگاه‌های زسکا مسکو روسیه و لسترسیتی انگلیس به پرسپولیس لینک شده است. با پیگیری‌های ایرنا مشخص شد باشگاه پرسپولیس با این مهاجم ۳۱ ساله هیچ‌گونه مذاکره‌ای نداشته و حتی در لیست قرمزها نیز برای جذب مهاجم قرار ندارد. به نظر می‌رسد مطرح شدن اسم این بازیکن آفریقایی بیشتر از اینکه رنگ بوی واقعیت به خود بگیرد، فشار دلال‌ها برای انتخاب گزینه‌های مورد نظر آنها از طرف باشگاه است.

باشگاه هنوز برای جذب مهاجم جدید به جمع‌بندی نرسیده و بعد از بررسی گزینه‌های مورد نظر خود به صورت رسمی روند جذب بازیکن را آغاز خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.