تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1397 - 20:04
کد خبر : 41298

اتفاق عجیب و بی سابقه در مسابقه فوتبال زنان ایران و اردن/ تصاویر/گاف فدراسیون یا خبرگزاری ها؟

اتفاق عجیب و بی سابقه در مسابقه فوتبال زنان ایران و اردن/ تصاویر/گاف فدراسیون یا خبرگزاری ها؟

آرمان شرق: دو تیم ملی فوتبال دختران ایران و اردن در بازی دوستانه در ورزشگاه آرارت تهران صبح امروز دوشنبه ۲ مهرماه به دیدار یکدیگر رفتند. به گزارش آرمان شرق، نکته عجیب و البته بسیار جالب این مسابقه آن بود که شماری از دختران تیم فوتبال اردن بدون حجاب در زمین بازی حاضر شدند، این

آرمان شرق: دو تیم ملی فوتبال دختران ایران و اردن در بازی دوستانه در ورزشگاه آرارت تهران صبح امروز دوشنبه ۲ مهرماه به دیدار یکدیگر رفتند.

به گزارش آرمان شرق، نکته عجیب و البته بسیار جالب این مسابقه آن بود که شماری از دختران تیم فوتبال اردن بدون حجاب در زمین بازی حاضر شدند، این در حالی بود که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران همگی با حجاب در زمین حاضر شده و حتی تماشگران نیز با حجاب کامل به تماشای این دیدار نشستند و مشخص است که قرار بوده بازی با قوانین جمهوری اسلامی ایران برگزار شود و اگر قرار بود بازی در شرایط خاص بازی زنان برگزار شود، نیازی به حفظ حجاب از سوی بازیکنان ایران و تماشگران حاضر نبود.

نکته آنکه اگر قرار بود این مسابقه بدون حضور مردان در ورزشگاه خاص برگزار شود، سئوال اینجاست که چرا خبرگزاری اصولگرای مهر تصاویر این دیدار  را انعکاس داده است؟؟

در ادامه تصاویر درج شده در این خبرگزاری را می بینید.

پی نوشت: دیگر خبرگزاری ها همچون ایسنا نیز تصاویر این دیدار را انعکاس داده اند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.