تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 17:27
کد خبر : 144041

اتحاد مجازی بازیکنان پرسپولیس برای بازی با الدحیل

اتحاد مجازی بازیکنان پرسپولیس برای بازی با الدحیل

آرمان شرق-گروه ورزش:بازیکنان پرسپولیس با انتشار نوشته هایی در صفحات شخصی خود در فضای مجازی خواهان حمایت طرفداران این تیم برای بازی با الدحیل قطر شده اند.

اتحاد مجازی بازیکنان پرسپولیس برای بازی با الدحیل

اتحاد مجازی بازیکنان پرسپولیس برای بازی با الدحیل

بازیکنان پرسپولیس با انتشار نوشته هایی در صفحات شخصی خود در فضای مجازی خواهان حمایت طرفداران این تیم برای بازی با الدحیل قطر شده اند.

مهر، تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ مقابل الدحیل قطر آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند. سرخپوشان پایتخت برای افزایش شانس صعود خود به مرحله حذفی این رقابت‌ها باید الدحیل را شکست دهند تا امیدوار به حضور در بین سه تیم برتر رتبه دوم در منطقه غرب قاره کهن باشند.

حساسیت این بازی باعث پیش فروش کامل ۴۵ هزار بلیتی بود که برای تماشای این بازی اختصاص داده شده بود. بازیکنان پرسپولیس هم نظیر امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان و… با انتشار پست‌هایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از طرفداران قدردانی کرده و خواهان حمایت آنها در این روزها شدند.

عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس در این خصوص نوشت: «هواداران عزیز پرسپولیس بزرگ؛ سلام. با تمام وجود سپاسگزار حمایت‌های خالصانه و پرمهرتان هستیم و بی اغراق آنقدر به این حمایت‌ها دل بستیم که ایمان دارم با وجود شما، مسیر سخت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، برای ما آسان خواهد شد. با اینکه خوب می‌دانم دل‌مشغولی‌های این روزهایتان زیاد است، ولی از شما می‌خواهم برای حمایت از پرسپولیس کبیر، استادیوم آزادی را با حضور گرمتان، مهیای صعود کنید. چشم انتظار حضورتان هستم.

کنعانی زادگان نیز با انتشار ویدئویی از بستن بندهای کفش خود عنوان کرد: «محک‌متر از قبل بندهای کفشمان را می‌بندیم برای یک هدف؛ خوشحالی شما هواداران. بازی با الدحیل منتظرتان هستیم با معرفت‌ترین هواداران دنیا.»

درخواست‌های مشابهی که تعدادی دیگر از بازیکنان پرسپولیس نیز در فضای مجازی عنوان کرده بودند تا اهمیت این دیدار برای خودشان را هم با توجه به حاشیه‌های چند وقت اخیر به طرفداران اعلام کنند و خواهان حمایت آنها تا لحظه آخر این دیدار شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.