تیم فوتبال پرسپولیس نیم فصل دوم لیگ برتر را با شکست مقابل آلومینیوم اراک آغاز کرد تا اوسمار ویرا در اولین حضور خود به عنوان سرمربی شکست را تجربه کند.

در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر، آلومینیوم اراک و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر میزبان به پایان رسید. امیر نوری در دقیقه ۷۵ تک گل این بازی را از راه دور وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد. این اولین دیدار پرسپولیس با سرمربیگری اوسمار بود.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد (۵۸-امیر نوری)، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زاده، یونس اکبرپور، رضا جبیره، عارف حاجی‌عیدی، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی (۷۷-وحید امیری)، مهدی ترابی، سروش رفیعی، سعید صادقی و شهاب زاهدی (۷۷-نبیل باهویی).

داور: بیژن حیدری

دقیقه ۲: ضربه مهدی لیموچی از داخل محوطه جریمه را بیرانوند برگشت داد.

دقیقه ۴۶: داور به دلیل تمارض به شهاب زاهدی کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۵۱: شهاب زاهدی موقعیت تک به تک عالی با گوهری را از دست داد و دروازه‌بان آلومینیوم به خوبی مقابل ضربه او ایستادگی کرد.

دقیقه ۶۶: توپ در محوطه جریمه دو بار به دست مدافعان آلومینیوم برخورد کرد که داور هیچ کدام را پنالتی اعلام نکرد.

دقیقه ۷۵: اشتباه عجیب بیرانوند باعث شد تا امیر نوری از میانه زمین دروازه پرسپولیس را باز کند. در این صحنه علیرضا بیرانوند از دروازه بیرون آمده بود که بازیکن آلومینیوم با زیرکی توپ را پشت سر او انداخت و دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۷۹: شوت سعید صادقی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۸۳: حملات پرسپولیس بی‌ثمر ماند و شوت سروش رفیعی توپ را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه ۸۸: نبیل باهویی به شکلی بسیار عجیب پس از نفوذ به داخل محوطه جریمه توپ را به تور کناری دروازه آلومینیوم کوبید.

دقیقه ۵+۹۰: کنترل سعید صادقی و ضربه این بازیکن پشت مدافعان آلومینیوم به شکلی خطرناک توسط مدافعان برگشت داده شد.

دقیقه ۶+۹۰: محمد حسین کنعانی‌زادگان به دلیل خطا روی بازیکن آلومینیوم کارت زرد دریافت کرد.