تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 14:28
کد خبر : 42094

آخرین اخبار از بازار برنج / جدول قیمت

آخرین اخبار از بازار برنج / جدول قیمت

آرمان شرق:رئیس اتحادیه بنکداران، حبوبات و برنج گفت: به خاطر شرایط اقتصادی مردم بیشتر به سمت برنج‌های هندی می‌روند. در این شرایط اولویت خرید مردم بیشتر برنج وارداتی است. به گزارش آرمان شرق محمد آقاطاهر رئیس اتحادیه بنکداران، حبوبات و برنج در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص استفاده بیشتر از برنج شکسته و نیم دانه

آرمان شرق:رئیس اتحادیه بنکداران، حبوبات و برنج گفت: به خاطر شرایط اقتصادی مردم بیشتر به سمت برنج‌های هندی می‌روند. در این شرایط اولویت خرید مردم بیشتر برنج وارداتی است.

به گزارش آرمان شرق محمد آقاطاهر رئیس اتحادیه بنکداران، حبوبات و برنج در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص استفاده بیشتر از برنج شکسته و نیم دانه با توجه به شرایط اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم اظهار کرد: قیمت برنج نیم‌دانه حدودا نصف برنج معمولی است اما این موضوع که مردم استقبال بیشتری از آن دارند، صحت ندارد.

وی افزود: به خاطر شرایط اقتصادی مردم بیشتر به سمت برنج‌های هندی می‌روند. افرادی که از برنج‌های ایرانی استفاده می‌کنند برای آش و غذاهای این‌چنینی از برنج نیم دانه و شکسته استفاده می‌کنند.

رئیس اتحادیه بنکداران، حبوبات و برنج در رابطه با افزایش قیمت برنج در بازار خاطرنشان کرد: قیمت برنج ایرانی نسبت به کالاهای دیگر افزایش قیمت زیادی نداشته و برنج وارداتی هم اصلا افزایش نداشته است. برخی قصد دارند مردم را نسبت به برنج هم تحریک کنند.

وی افزود: برنج کهنه هنوز هم به وفور یافت می‌شود و برنج امساله هم وارد بازار شده و ما مشکلی از نظر میزان و قیمت نداریم. برنج وارداتی هم با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شود و مشکلی در این زمینه نداریم.

برنج قیمت (تومان)
برنج طارم رمضانی ۸۹۰۰
برنج طارم اصل ۱۱۵۰۰
انواع برنج دودی پر محصول ۱۰۵۰۰
برنج شیرودی ۹۲۰۰
برنج دمسیاه ۱۱۵۰۰
برنج هندی دانه بلند ۷۴۹۰
برنج طارم عسگری ۸۸۰۰
برنج فجر فله ۹۵۰۰
برنج ندا ۸۸۰۰
برنج نیم دانه معطر ۷۰۰۰
برنج هاشمی ۱۱۵۰۰
برنج نیم دانه پر محصول ۵۵۰۰
برنج وارداتی تایلندی ۳۹۰۰
برنج معطر ایرانی ۷۰۰۰
برنج پاکستانی باسمانی ۶۷۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.