انتصاب مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابطعمومی هلدینگ خلیج فارس
ارمان شرق- با حکم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جوادگلی که پیش از این به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بینالملل این هلدینگ فعالیت میکرد، با توجه به تصویب ساختار جدید سازمانی هلدینگ، به عنوان «مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابطعمومی» هلدینگ خلیج فارس منصوب شد.
با این حکم، حوزه مسوولیت اجتماعی در حوزه روابط عمومی تثبیت شد، حوزه برند نیز به عنوان یکی از مأموریتهای اصلی روابط عمومی تعریف شد و حوزه بینالملل نیز همچنان به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی باقی مانده و بر آن تاکید شد.
با حکم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جوادگلی که پیش از این به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بینالملل این هلدینگ فعالیت میکرد، با توجه به تصویب ساختار جدید سازمانی هلدینگ، به عنوان «مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابطعمومی» هلدینگ خلیج فارس منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛ با این حکم، حوزه مسوولیت اجتماعی در حوزه روابط عمومی تثبیت شد، حوزه برند نیز به عنوان یکی از مأموریتهای اصلی روابط عمومی تعریف شد و حوزه بینالملل نیز همچنان به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی باقی مانده و بر آن تاکید شد.
اجرای برنامه های مسوولیت اجتماعی با هدف توسعه پایدار و افزایش رضایتمندی مردم مناطق همجوار صنعت در دوره مدیریت فعلی هلدینگ خلیج فارس؛همواره دارای اولویت و توجه ویژه مدیران این شرکت بوده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰