تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1400 - 9:35
کد خبر : 91108

بازگشت یحیی گل محمدی به پرسپولیس؟

بازگشت یحیی گل محمدی به پرسپولیس؟

آرمان شرق- آن طور که از صحبت‌های اخیر سرمربی پرسپولیس برآمده، به نظر می‌رسد با پرداخت قسمت دیگری از مطالبات مالی بازیکنان و البته تهیه زمین مناسب تمرین، او به تیم برگردد و در ادامه مسیر، فرصت بیشتری به مدیران باشگاه برای محقق شدن کامل شروطش دهد.

به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی تمایل دارد دوباره به پرسپولیس برگردد و کارش را با این باشگاه ادامه دهد.

یحیی گل محمدی همچنان غائب تمرینات باشگاه پرسپولیس است. سرمربی این تیم که چند روز پیش نامه استعفایش را نوشته و دو جلسه‌ای هم در تمرینات غیبت کرده، برای بازگشت به پرسپولیس و ادامه کارش در این باشگاه ۳ شرط گذاشته است.

به گزارش فرارو، شروط یحیی گل محمدی کمی شرایط را برای مدیران پرسپولیس سخت کرده به ویژه اینکه او فقط تا فردا، دوشنبه، به این مسئولان فرصت داده است. یحیی خواسته تا دریافتی‌های بازیکنانش از ۲۰ به ۵۰ درصد برسد، بازیکنان مدنظرش در نقل و انتقالات جذب شوند و البته زمین تمرینی مناسبی هم در اختیار داشته باشند.

۲ شرط اول ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند و هر دو به پول زیاد مرتبط هستند. پول دقیقا همان چیزی است که این روز‌ها در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد. به این ترتیب، بعید به نظر می‌رسد دو شرط اول یحیی تا امروز عملی شود. البته که شایعه شده مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا نه ۵۰ درصد، بلکه قریب به ۴۰ درصد به بازیکنان تیم پرداختی داشته باشند تا یحیی را راضی به بازگشت کنند. آنطور که از صحبت‌های اخیر سرمربی پرسپولیس برآمده، به نظر می‌رسد با پرداخت قسمت دیگری از مطالبات مالی بازیکنان و البته تهیه زمین مناسب تمرین، او به تیم برگردد و در ادامه مسیر، فرصت بیشتری به مدیران باشگاه برای محقق شدن کامل شروطش دهد./فرارو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.