تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 19:36
کد خبر : 87695

کسب رکورد تولید ماهانه تختال در آذرماه در شرکت فولاد هرمزگان

کسب رکورد تولید ماهانه تختال در آذرماه در شرکت فولاد هرمزگان

آرمان شرق- در پی کسب رکورد تولید ماهیانه تختال در آذرماه به میزان ۱۴۷۵۹۱ ، معاون بهره برداری فولاد هرمزگان ضمن تبریک این موفقیت به همکاران خود در این شرکت ، دلایل فنی کسب این رکورد را تشریح کرد.

در پی کسب رکورد تولید ماهیانه تختال در آذرماه به میزان ۱۴۷۵۹۱ ، معاون بهره برداری فولاد هرمزگان ضمن تبریک این موفقیت به همکاران خود در این شرکت ، دلایل فنی کسب این رکورد را تشریح کرد.

سید اصغر مدنی گفت: افزایش ریت شارژ کوره ها در کنار خلاقیت کارکنان متخصص و با انگیزه و مواد ورودی خوب و با کیفیت ، باعث کاهش زمان پاور آن و زمان آماده سازی در واحد ذوب شد.

مدنی تمام این موارد را معاون بهره برداری فولاد هرمزگان با بیان اینکه تمام موارد بالا باعث افزایش ظرفیت و سرعت تولید است ، افزود :کاهش زمان های تعمیراتی و کاهش توقفات را نیز در افزایش تولید موثر است.

وی کسب این رکوردها را نشان از عزم و برنامه ریزی شرکت فولاد هرمزگان برای جبران کسری تولید تابستان که به دلیل قطعی برق حاصل شده بود عنوان کرد .

معاون بهره برداری فولاد هرمزگان مطرح کرد : در صورت پشتیبانی در تامین انرژی این شرکت می تواند با جبران تمام کسری تولید به تمام اهداف تعیین شده خود برسد .

گفتنی است ، رکورد قبلی تولید تختال در فولاد هرمزگان در مهر ماه گذشته و به میزان ۱۴۶۱۰۶ تن به دست آمده بود و همچنین در سه ماه گذشته این دومین رکورد به دست آمده تولید ماهانه تختال در این شرکت است.

ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.