تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 16:21
کد خبر : 68888

روحانی :میلیاردها دلار پول ملت قبل از این دولت معلوم نشد کجا رفت!

روحانی :میلیاردها دلار پول ملت قبل از این دولت معلوم نشد کجا رفت!

ارمان شرق- رئیس‌جمهوری ادامه داد: شما ببینید در همان مدت کوتاه چه فسادی اتفاق افتاد که فقط یک نمونه، آن نمونه معروف بود که از آن خبر دارید و میلیاردها دلار پول ملت را بردند و هنوز هم معلوم نیست آن پول چه شد و کجا بردند؟ که ما حتی اصرار کردیم و من نامه نوشتم که این آقا را در اختیار وزارت اطلاعات بگذاریم و بگذاریم در بیاید که بوده، کجا برده ولی گفتند نه دیگر ما می بریم به یک گوشه ای و ما هم گفتیم دیگر خودتان می دانید.

روحانی :میلیاردها دلار پول ملت را قبل از این دولت بردند و معلوم نشد کجا رفت
رئیس‌جمهوری با اشاره غیرمستقیم به نام بابک زنجانی گفت: نامه زدم و درخواست کردم این آقا را در اختیار وزارت اطلاعات قرار دهید تا مشخص شود که این پول‌ها کجا رفته است اما قبول نکردند.

اعتمادآنلاین|‌ حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در جلسه هیات دولت با اشاره تلویحی به پرونده بابک زنجانی گفت: من مدت ها بود که می خواستم یک چیزی را بگویم اما آن را فاکتور می گرفتم و از آن رد می شدم. قبل از این دولت یک سال، یک سال و نیم نفت ما دچار تحریم شد که البته تحریم به معنای امروز نبود و مثلا یک میلیون بشکه استثناء بود و بقیه آن تحریم بود و ناچار بودند آن مقدار اضافه را به روش های دیگری بفروشند.

به گزارش اعتمادآنلاین، رئیس‌جمهوری ادامه داد: شما ببینید در همان مدت کوتاه چه فسادی اتفاق افتاد که فقط یک نمونه، آن نمونه معروف بود که از آن خبر دارید و میلیاردها دلار پول ملت را بردند و هنوز هم معلوم نیست آن پول چه شد و کجا بردند؟ که ما حتی اصرار کردیم و من نامه نوشتم که این آقا را در اختیار وزارت اطلاعات بگذاریم و بگذاریم در بیاید که بوده، کجا برده ولی گفتند نه دیگر ما می بریم به یک گوشه ای و ما هم گفتیم دیگر خودتان می دانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.