تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 15:10
کد خبر : 68005

کاندیدای اصلی جبهه اصلاحات تا پایان هفته معرفی می شود

کاندیدای اصلی جبهه اصلاحات تا پایان هفته معرفی می شود

ارمان شرق- قرار بر این بود، این افراد در مرحله دوم برنامه‌های خود را ارائه بدهند، این مرحله در دست انجام است و در دو سه روز آینده تمام خواهد شد. بعد از این مرحله رای گیری انجام می‌شود و کسانی که بیش از دو سوم رای بیاورند کاندیدای جبهه اصلاحات خواهند بود و سایر افراد در تبعیت از آنها فعالیت خواهند کرد.

عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: به نظر می رسد در جبهه اصلاحات، کاندیدای نهایی از میان جهانگیری و ظریف انتخاب شود چراکه آنها شانس بیشتری نسبت به سایر گزینه‌ها دارند.

محمد سالاری عضو جبهه اصلاحات ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، به تشریح سازوکار جبهه متبوعش برای تصمیم‌گیری و تعیین کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت و گفت: ابتدا قرار بود اشخاص یا احزاب، کاندیداهای اصلاح‌طلبی که با شاخص‌های تصویب شده مطابقت دارند را به این جبهه معرفی کنند. از این مرحله عبور کردیم و به یک لیست ۱۴ نفره از پیشنهاداتی که داده شد رسیدیم.

وی در تبیین مرحله بعدی جبهه اصلاحات برای اتخاذ تصمیمات نهایی، افزود: قرار بر این بود، این افراد در مرحله دوم برنامه‌های خود را ارائه بدهند، این مرحله در دست انجام است و در دو سه روز آینده تمام خواهد شد. بعد از این مرحله رای گیری انجام می‌شود و کسانی که بیش از دو سوم رای بیاورند کاندیدای جبهه اصلاحات خواهند بود و سایر افراد در تبعیت از آنها فعالیت خواهند کرد.

سالاری افزود: در مجموع سردرگمی برای معرفی کاندیدای نهایی ریاست جمهوری موضوعی است که این دوره هر دو جناح سیاسی با آن مواجه هستند.

سالاری افزود: الان قابل پیش بینی نیست و باید در رای گیری تصمیمات نهایی مشخص شود.

عضو جبهه اصلاحات تاکید کرد: عدم اعلام آمادگی این دو نام (ظریف و جهانگیری) که موثرترین کاندیداهای اصلاحات هستند باید در جبهه متبوعش مورد بحث قرار بگیرد و در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.