تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 7:55
کد خبر : 66128

همه مراحل انتخابات ۱۴۰۰ با قانون جدید طی می شود

همه مراحل انتخابات ۱۴۰۰ با قانون جدید طی می شود

ارمان شرق- سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: بعد از تایید شورای نگهبان و ابلاغ آن، ثبت‌نام، بررسی صلاحیت‌ها و همه مراحل انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری با قانون جدید طی خواهد شد.

«علی حدادی» از رسیدگی به ایرادات مجمع به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در این جلسه خبر داد و گفت: ایراداتی که نه شورای نگهبان، بلکه مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با موضوع اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده بود، رفع شد. سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: بعد از تایید شورای نگهبان و ابلاغ آن، ثبت‌نام، بررسی صلاحیت‌ها و همه مراحل انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری با قانون جدید طی خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از بررسی گزارش وزارت اطلاعات از حادثه سایت نطنز و رفع ایرادات مجمع تشخیص مصلحت به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در جلسه امروز خبر داد.

«علی حدادی» در تشریح جلسه سه‌شنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه در ارتباط با گزارش وزارت اطلاعات درخصوص موضوعات مختلف امنیت داخلی به کمیسیون از وضعیت سرمایه اجتماعی و ارتباط آن با انتخابات و مباحث مرتبط با آن و همچنین گزارش حادثه اخیر در سایت نطنز بود.

بعد از رفع ایرادات مجمع همه مراحل انتخابات ریاست جمهوری با قانون جدید طی می‌شود

وی همچنین از رسیدگی به ایرادات مجمع به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در این جلسه خبر داد و گفت: ایراداتی که نه شورای نگهبان، بلکه مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با موضوع اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده بود، رفع شد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: بعد از تایید شورای نگهبان و ابلاغ آن، ثبت‌نام، بررسی صلاحیت‌ها و همه مراحل انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری با قانون جدید طی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.