تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آبان 1397 - 11:50
کد خبر : 46003

گل و پیام تبریک نفرستید

گل و پیام تبریک نفرستید

آرمان شرق:وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم در نخستین ابلاغ در اولین روز کاری خود در این وزارتخانه از همه واحدهای ستادی، سازمان ها و شرکت‌های تابعه، ادارات کل استانی و غیره درخواست کرد از چاپ پیام تبریک در روزنامه‌ها و ارسال گل پرهیز کنند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، محمد اسلامی

آرمان شرق:وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم در نخستین ابلاغ در اولین روز کاری خود در این وزارتخانه از همه واحدهای ستادی، سازمان ها و شرکت‌های تابعه، ادارات کل استانی و غیره درخواست کرد از چاپ پیام تبریک در روزنامه‌ها و ارسال گل پرهیز کنند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، محمد اسلامی با ابراز قدردانی از مدیران و کارکنان وزارت راه وشهرسازی از آنان خواست از ارسال تاج گل و یا سایر اقدامات مشابه و یا درج آگهی تبریک در رسانه ها خودداری کنند.

وزیر راه و شهرسازی امروز یکشنبه ۶ آبان ماه با استقبال خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی اولین روز کاری خود را به عنوان وزیر راه و شهرسازی آغاز کرد.

اسلامی اعلام کرد: انتظار می رود این رویه در خصوص سایر موارد مشابه مانند اعیاد و مناسبت های ملی و دینی نیز رعایت شود زیرا به یقین بهترین شادباش و محبت همکاران برای اینجانب همان ارائه پیشنهادات و نقدهای اصولی است که بتواند در حوزه های مختلف وظایف تعیین شده برای این وزارتخانه، منشا تحول، ارتقا بهره وری و اصلاح امور در راستای ارائه خدمات شایسته به شهروندان شود.

محمد اسلامی روز گذشته توانست با اقناع نمایندگان خانه ملت با ۱۵۱ رای مثبت به کرسی وزارت راه و شهرسازی دست یابد.

در مراسم استقبال از وزیر جدید راه و شهرسازی، معاونان، مدیران ستادی و شرکت های تابعه همچنین کارمندان ساختمان شهید دادمان وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از خانواده بزرگ وزارت راه و  شهرسازی حضور داشتند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.