تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 8:48
کد خبر : 154271

گزینه‌های جدید سرمبیگری پرسپولیس روی میز ؛ از «علی دایی» تا پتر شگرت ، بویشا یووویچ و اسکوچیچ

گزینه‌های جدید سرمبیگری پرسپولیس روی میز ؛ از «علی دایی» تا پتر شگرت ، بویشا یووویچ و اسکوچیچ

آرمان شرق-گروه ورزش: در این بین استقلالی‌ها هم مذاکراتی با اسکوچیچ داشته اما مذاکرات او با پرسپولیس جدی‌تر است. پتر‌ شگرت آلمانی هم دیگر گزینه سرخ‌ها برای هدایت این تیم است، سرمربی که هدایت تاجیکستان را در جام ملت‌های آسیا برعهده داشت و شگفتی‌ساز شد. آخرین گزینه هم سرمربی سابق محمدحسین کنعانی‌زادگان در الاهلی قطر است؛ نبویشا یووویچ. این سرمربی مونته‌نگرویی هم دیگر گزینه مدیران پرسپولیس است و باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده است.

گزینه‌های جدید سرمبیگری پرسپولیس روی میز ؛ از «علی دایی» تا پتر شگرت ، بویشا یووویچ و اسکوچیچ

پرسپولیس تا آخر هفته منتظر اوسمار می‌ماند

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در نیم فصل لیگ بیست و سوم با توجه به استعفای یحیی گل‌محمدی شرایط پیچیده‌ای را برای انتخاب سرمربی جدید تجربه کرد و در نهایت دستیار برزیلی اوسمار هدایت سرخپوشان را برعهده گرفت.

اگرچه در ابتدا بسیاری از هواداران پرسپولیس از سرمربی شدن اوسمار رضایت نداشتند، اما با توجه به بازی‌های خوب پرسپولیس و بازگشت به کورس قهرمانی و در نهایت کسب جام بسیاری از نظرها در مورد او تغییر کرد.

2029800

اوسمار که پس از جشن قهرمانی پرسپولیس به برزیل بازگشت، حالا از باشگاه چند روز دیگر برای اعلام نظر نهایی‌اش مبنی بر ادامه یا قطع همکاری زمان خواسته است.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در جلسه روز یکشنبه تصمیم‌هایی را اتخاذ کرد از جمله این که وفق درخواست سرمربی برزیلی، باشگاه تا پایان هفته منتظر اعلام تصمیم او خواهد بود و پس از آن با توجه به پاسخ اعلامی، اقدام خواهد کرد.

تعیین سرنوشت پرسپولیس در پاسو فونده!

این حس آشنا برای هواداران پرسپولیس در سال‌های گذشته است، زمانی که مربی موفق تیمشان نیمکت را ترک می‌کند.

تعیین سرنوشت پرسپولیس در پاسو فونده!

به گزارش “ورزش سه”، اوسمار لوس ویه‌را سرمربی برزیلی پرسپولیس، بعد از یک نیم فصل کاملا موفق و در شرایطی که به نظر نمی‌رسد آنقدرها عجله‌ای برای بازگشت به ایران داشته باشد، در روزهای تعطیلات، در شهر زادگاهش (پاسو فونده)، ساعاتی را با خانواده و البته گفتگو با مشاوران یا ایجنتش می‌گذراند.

او در دومین سال حضور در ایران و پس از نیم فصل سرمربیگری و در شرایطی که با قهرمانی در لیگ برتر، قلب هواداران پرسپولیس را تسخیر کرده، در حالی از ایران به برزیل مراجعت کرد که این رفتارش، آخرین حضور برانکو ایوانکوویچ در ذهن هواداران پرسپولیس را تداعی کرد. زمانی که تلاش‌های ایرج عرب، مدیرعامل وقت باشگاه برای حضور در فرودگاه امام برای گفتگو و تمدید با برانکو، بی‌نتیجه ماند و سپس نوبت به استخدام سرمربی جدید رسید. پروسه‌ای که مدتی زمان برد و سپس گابریل کالدرون وارد ایران شد تا بعد از برانکو، دوران موفقی را رقم بزند. اگرچه او نیز جای خود را به یحیی گل‌محمدی داد تا سلطه چند ساله این سرمربی محبوب قرمزها در ایران آغاز شود.

2031885

در شرایطی که دریافت علاقه‌مندان به فوتبال در ایران، به صورت طبیعی آمیخته با نوعی حس علاق‌مندی یک طرفه و بی قید و شرط، نسبت به باشگاه و تیم است، اما وقتی پای حرفه‌ای‌ها وسط باشد، طبیعی است که آنها جوانب مختلف را در نظر بگیرند و همیشه به دنبال بهترین پیشنهاد هستند. به هر حال وفاداری سکه رایجی در فوتبال نیست و همواره آینده و شرایط کاری و دستمزد دریافتی، اولویت‌های تازه‌ای را خلق می‌کند.

در مورد اوسمار ویه‌را، موضوع عقد قرارداد وی با تیم بوریرام قهرمان لیگ تایلند در ماه‌های گذشته مطرح است و گفته می‌شود به تاخیر انداختن پاسخ نهایی به پرسپولیس، به دلیل این است که او حالا حداقل دو پیشنهاد جدی دارد. یکی از طرف پرسپولیس قهرمان لیگ ایران و یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا و دیگری از بوریرام قهرمان تایلند که شرایط مالی متفاوتی نسبت به سرخ‌ها دارد. ظاهرا اوسمار البته پیشنهاد در لیگ آرامتر با شرایط مالی بهتر را مدنظر قرار داده و حتی بوریرام نیز مقصد ایده‌آل او نیست. اگرچه صحبت‌های طرف تایلندی با او، مربوط به یکی دو ماه پیش و در اواسط دوره کاری او در پرسپولیس است.

2031887

اوسمار که دیروز در گفت‌وگوی کوتاهش با “ورزش سه” تاکید کرد که هیچ چیزی در موردش قطعی نیست و همه چیز حول شایعات می‌چرخد، طبعا مثل هر مربی دیگری، بهترین پیشنهاد را دنبال می‌کند، اگرچه کلمه بهترین عناصر مختلفی را شامل می‌شود و شاید ترجیح برخی از مربیان کار کردن در فضای فوتبال ایران و هواداران پرشور پرسپولیس باشد که با لیگ قدرتمند در یکی از معتبرترین لیگ‌های آسیایی شرکت می‌کند، اما در مورد اوسمار هنوز چنین چیزی به قطعیت نرسیده که او اولویتش را روی پرسپولیس گذاشته باشد.

از طرفی اخباری مبنی بر مذاکره پرسپولیس با گزینه‌های آلترناتیو منتشر شده که این موضوع هم چندان نادرست نیست و مدیران پرسپولیس در حال نسق‌گیری از بازار و مشاهده رزومه‌ها و و جمع‌بندی افکارعمومی برای انتخابی تازه به جای اوسمار در صورت پاسخ منفی وی هستند. مربی‌ای که ظاهرا منتظر خبر یا پیشنهادی جدی از باشگاهی است که فعلا هیچکس به صورت دقیق اسمش را نمی‌داند.

2031496

به هر حال در روزهای آینده شایعات پیرامون نیمکت پرسپولیس ادامه خواهد داشت. چیزی که در حال حاضر مشخص است، صبر و حوصله رضا درویش برای پاسخ نهایی سرمربی برزیلی و سپس درصورت نیاز معرفی سریع سرمربی جدید پس از مذاکرات اولیه و عقد قرارداد است تا پرسپولیس پس از کسب عنوان قهرمانی در دوره تازه با بلاتکلیفی وارد پنجره تابستانی نشود.

رونمایی از تنها گزینه ایرانی پرسپولیس برای جانشینی اوسمار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار پس از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر، بدون امضای قرارداد جدید ایران را ترک کرد و پس از گذشت یک هفته، هنوز جواب قطعی برای ماندن یا نماندن در پرسپولیس را به مدیران باشگاه نداده است.

به گزارش تسنیم، این مربی برزیلی با وجود مذاکراتی که با باشگاه بویرام تایلند داشته هنوز قراردادی امضا نکرده و این موضوع را در تماس تلفنی روز گذشته به رضا درویش اعلام کرده است. اوسمار در این تماس از درویش سه روز دیگر فرصت خواسته است تا جواب نهایی خود را بدهد اما باشگاه پرسپولیس امید چندانی به بازگشت این مربی ندارد و جمع‌بندی‌ها برای مذاکره با مربی جدید آغاز شده است، هرچند درویش که با اوسمار بر سر مسائل مالی به توافق رسیده بود، در تلاش است رضایت این مربی برزیلی برای بازگشت به ایران را جلب کند.

باشگاه پرسپولیس با توجه به سفر مدیران این باشگاه در اواخر هفته گذشته، با وجود شایعات فعالیتی در نقل‌وانتقالات نداشت و از روز گذشته بررسی‌های خود را آغاز کرده است و تاکنون نیز مذاکره جدی با گزینه‌ای انجام نشده است.

شنیده می‌شود در صورت قطعی شدن جدایی اوسمار، تنها گزینه داخلی پرسپولیس‌ «علی دایی» است که رضا درویش همواره علاقه خاصی به کار با او داشته است اما در این راه مسائل و موانعی وجود دارد.

پرسپولیسی‌ها در این وضعیت و در صورت قطع همکاری با اوسمار، به‌احتمال بسیار زیاد سراغ گزینه خارجی خواهند رفت که به همین دلیل نیز شایعه مذاکره این باشگاه با دراگان اسکوچیچ مطرح شده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد سرخپوشان چند گزینه دیگر خارجی نیز مدنظر دارند اما تا این لحظه مذاکره‌ای با آن‌ها صورت نگرفته است.

مدیران باشگاه پرسپولیس برای آغاز فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود در انتظار جلسه با مالکان جدید باشگاه هستند تا برای تمدید قراردادها، جذب بازیکنان و انتخاب سرمربی جدید به جمع‌بندی نهایی برسند.

یک گزینه شگفتی‌ساز برای هدایت تیم پرسپولیس

یک گزینه شگفتی‌ساز برای هدایت تیم پرسپولیس اعلام شد

به گزارش منیبان ؛ بر اساس برخی اخبار اعلام شده پتر شگرت یکی از گزینه‌های پرسپولیس است.

پتر شگرت مربی شگفتی‌ساز تیم ملی تاجیکستان در جام ملتها با فرهنگ و زبان فارسی آشنایی بسیار خوبی دارد و همین موضوع باعث شده باشگاه پرسپولیس او را در اولویت اصلی خود قرار دهد.

پتر

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.