تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 7:37
کد خبر : 140392

کنعانی‌زادگان:پرسپولیس با هواداران رئال مادرید و بارسلونا را هم می برد/استیلی:النصر و پرسپولیس صعود می کنند

کنعانی‌زادگان:پرسپولیس با هواداران رئال مادرید و بارسلونا را هم می برد/استیلی:النصر و پرسپولیس  صعود می کنند

آرمان شرق-گروه ورزش:امیدوارم پرسپولیس در لیگ و در آسیا موفق شود هرچند در آسیا کار سختی دارد چراکه حریفی قدرتمند مانند النصر را پیش‌روی خود می‌بیند. البته بر اساس پیش‌بینی‌ها النصر و پرسپولیس شانس صعود هستند و امیدوارم این چنین شود.

کنعانی‌زادگان:پرسپولیس با هواداران رئال مادرید و بارسلونا را هم می برد/استیلی:النصر و پرسپولیس صعود می کنند

استیلی: النصر و پرسپولیس شانس صعود هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم همانطور که پیش‌بینی شده تیم‌های النصر و پرسپولیس از گروه خود صعود کنند هر چند کار سختی است.

حمید استیلی یکشنبه شب در حاشیه دیدار پرسپولیس و گل‌گهر با اشاره به شرایط این‌ روزهای سرخ‌پوشان تاکید کرد: در ابتدا باید بابت این برد و بالابردن سوپرجام به هواداران تبریک بگویم، بازی خوبی بود و شاهد حضور هواداران در استادیوم بودیم. آنها نشان دادند این حضور تا چه مهم است چراکه فوتبال با حضور هواداران کیفیت پیدا کرده و این را باور دارم که آنها یار دوازدهم تیم هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس در لیگ و در آسیا موفق شود هرچند در آسیا کار سختی دارد چراکه حریفی قدرتمند مانند النصر را پیش‌روی خود می‌بیند. البته بر اساس پیش‌بینی‌ها النصر و پرسپولیس شانس صعود هستند و امیدوارم این چنین شود.

او با اشاره به اتفاقات فوتبالی در لیگ ایران یادآور شد: جای VAR در فوتبال ما خالی است و باید چاره‌ای اندیشیده شود تا مشکلات داوری کمتر شود، می‌شود تا این سیستم وارد کشور شود از امکاناتی که الان در اختیار داریم به صورت موقت استفاده کرد تا کارها پیش برود.

استیلی در خصوص چرایی ناکامی‌های تیم امید ایران در راه المپیک هم گفت: متاسفانه در فوتبال ما آینده‌نگری دیده نمی‌شود، امروز همه سکوت می‌کنند اما ۶ ماه مانده به بازی‌ها همه به دنبال تلاش و حضور در مسابقات هستند. البته با رفتن به المپیک مشکلات ما حل نشده و به نوعی پنهان می‌شود.

وی ادامه داد: باید زیرساخت‌های فوتبال درست شود و تمهیدات لازم در دستور کار قرار بگیرد و تیم‌های پایه را مد نظر قرار داد تا کارها پیش برود. توسعه باید در همه زمینه‌ها صورت بگیرد و تا چنین نشود حرکت رو به جلویی را شاهد نخواهیم بود.

کنعانی‌زادگان: پرسپولیس با این هواداران می‌تواند رئال مادرید و بارسلونا را هم ببرد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با این هواداران می‌توان همه کار کرد و حتی رئال مادرید و بارسلونا را هم برد.

حسین کنعانی زادگان پس از برگزاری جشن قهرمانی سوپرجام تیم پرسپولیس، اظهار داشت: خدا را شکر. زحمت بچه‌ها بود. سال گذشته خیلی زحمت کشیده و ۳ گانه گرفتند. در سال‌های قبل که خودم هم در پرسپولیس بودم، توانستیم سوپرجام را ببریم. امیدوارم بتوانیم باز هم کسب این جام را تکرار کنیم. همین جور کار را با قدرت ادامه می‌دهیم. با این هواداران می‌توان همه کار کرد و حتی رئال مادرید و بارسلونا را هم برد.

وی درمورد اینکه برخی پیشکسوتان پرسپولیس اعتقاد داشتند ضربه سر مهاجم هلندی گل گهر گل شده است، گفت: اصلا حواس من نبود. وقتی توپ آمدم فقط برگشتم و دیدم که بیرانوند توپ را از داخل گل درآورد. کارشناسان بهتر می‌توانند تشخیص بدهند گل شد یا نشد. البته امروز خیلی دویدیم و تک تک بچه‌ها زحمت کشیدند. برد را به آنها تقدیم می‌کنیم.

مدافع پرسپولیس درمورد میزان مصدومیت یاسین سلمانی، توضیح داد: از خدا می‌خواهم رباط صلیبی پاره نکرده باشد. واقعا وقتی او را در رختکن دیدم، اشک در چشمانم جمع شد. خیلی بدشانسی می‌آوریم. ۳-۲ بازیکن مصدوم شدند. ان‌شاءالله چیز خاصی نباشد.

کنعانی‌زادگان درخصوص شرایط زمین ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: دیگر زبان ما مو درآورد و نمی‎‌دانم چه بگویم. ان‌شاءالله مسئولان به آن برسند. پرسپولیس و استقلال هر زمان خوب بوده‌اند، تیم ملی هم موفق بوده است اما با این زمین‌ها کار خیلی سخت است.

وی درمورد اینکه با توجه به غیبتش در اردوی قبلی تیم ملی، آیا در اردوی جدید حضور دارد، گفت: توکل بر خدا. همه سعی و تلاش خود را می‌کنم و سرم را پایین می‌اندازم. بدون حاشیه کار خواهم کرد. اگر باشم با تمام وجود برای پرچم و پیراهن تیم ملی تلاش می‌کنم تا بتوانم دل مردم ایران را شاد کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.