تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 19:53
کد خبر : 91630

چرا مدیر مسئول کیهان خود را «همه‌کاره نظام» می‌داند؟

چرا مدیر مسئول کیهان خود را «همه‌کاره نظام» می‌داند؟

آرمان شرق- مدیر مسئول کیهان از موضع «همه کارۀ نظام» بیانیه مجمع روحانیون و مدرسین را به باد حمله و ناسزا گرفته است. در حالی که تمام توصیه‌های مدیر مسئول کیهان در بارۀ خروج از ان.پی.تی. خروج از برجام، ترک مذاکرات وین، عدم مذاکره مستقیم و غیرمستقیم با آمریکا از سوی نظام سیاسی تماماً نادیده گرفته می‌شود، روشن نیست که چرا وی همچنان خود را همه کاره نظام می‌بیند و از این موضع برای دیگران تعیین تکلیف می‌کند.

یک روزنامه نگار در انتقاد به سردبیر کیهان و مواضعش یادداشتی منتشر کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، احمد زید‌آبادی، رونامه‌نگار با انتقاد از مدیر مسئول روزنامه کیهان در کانال تلگرامی خود نوشت:

مدیر مسئول کیهان از موضع «همه کارۀ نظام» بیانیه مجمع روحانیون و مدرسین را به باد حمله و ناسزا گرفته است. در حالی که تمام توصیه‌های مدیر مسئول کیهان در بارۀ خروج از ان.پی.تی. خروج از برجام، ترک مذاکرات وین، عدم مذاکره مستقیم و غیرمستقیم با آمریکا از سوی نظام سیاسی تماماً نادیده گرفته می‌شود، روشن نیست که چرا وی همچنان خود را همه کاره نظام می‌بیند و از این موضع برای دیگران تعیین تکلیف می‌کند.

او حتی پس از دو بار تأکید اخیر رهبر جمهوری اسلامی بر لزوم پایبندی حامیان نظام به استفاده از شیوه‌های اخلاقی و بیان مسائل همراه با منطق، متانت، عقلانیتِ کامل و استفاده از عواطف انسانی و پرهیز از دشنام، تهمت، دروغ و فریبکاری در مواجهه با افکار عمومی کوچکترین اعتنایی به این توصیه‌ها نکرده و یکی از این موارد را نیز در یادداشت خود علیه بیانیه دو مجمع روحانی به کار نبسته است! با این حساب، او دنبال چه هدفی است؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.