تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 7:37
کد خبر : 145649

پیش بینی عنوان چهارمی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برای فوتبال ایران

پیش بینی عنوان چهارمی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برای فوتبال ایران

آرمان شرق-گروه ورزش: یکی از رسانه های عربی در تحلیلی به تیم ملی فوتبال ایران پرداخته و عنوان چهارمی را برای شاگردان قلعه نویی در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ پیش‌بینی کرده است.

پیش بینی عنوان چهارمی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برای فوتبال ایران

عنوان چهارمی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در انتظار تیم ملی فوتبال ایران

یکی از رسانه های عربی در تحلیلی به تیم ملی فوتبال ایران پرداخته و عنوان چهارمی را برای شاگردان قلعه نویی در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ پیش‌بینی کرده است.

 مهر، تیم ملی فوتبال ایران از تاریخ ۲۲ دی باید در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی قطر شرکت کند و در گروه C با تیم‌های فلسطین، امارات و هنگ کنگ باید بازی کند. سایت الجزیره در همین رابطه و در گزارشی به تیم ملی ایران پرداخته است.

در مطلب سایت الجزیره آمده است: آخرین قهرمانی تیم ملی ایران به سال ۱۹۷۶ بر می‌گردد و پس از آن ایرانی‌ها نتوانسته‌اند در جام ملت‌های آسیا عنوان قهرمانی را به دست آورند. از ۱۷ دوره برگزاری این رقابت‌ها ایران و کره جنوبی ۱۴ بار در این مسابقات حضور داشته‌اند. از شاخص‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران می‌توان به علی دایی، مهدی مهدوی کیا، جواد نکونام و ناصر حجازی نام برد.

در تیم ملی حال حاضر ایران هم نفراتی چون مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی و اللهیار صیاد منش در فوتبال اروپا حضور دارند و چهره‌های شناخته شده‌ای به حساب می‌آیند. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امیر قلعه نویی است او یک بار در سال ۲۰۰۷- ۲۰۰۶ هدایت ایران را برعهده داشت اما موفقیت چندانی کسب نکرد و حالا در دومین تجربه خود باید روی نیمکت تیم ملی کشورش بنشیند.

انتظار می‌رود با توجه به حضور تیم‌های قدرتمند دیگری در این تورنمنت جایگاه ایران در رده چهارم باشد و آنها تا مرحله نیمه نهایی پیش خواهند آمد.

عنوان چهارمی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در انتظار تیم ملی فوتبال ایران

کد خبر ۵۹۷۶۶۴۲

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.