تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 - 23:30
کد خبر : 154601

پزشکیان:صدای فرودستان خواهم بود

پزشکیان:صدای فرودستان خواهم بود

آرمان شرق-گروه سیاست:کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه به دنبال قدرت و ورود به قدرت نیست گفت: در صورت پیروزی در انتخابات قول می‌دهم صدای شما بی‌صدایان باشم. نفت و گاز و آب ما برای خوزستان است، ولی الآن فقر و گرفتاری در همان منطقه غوغا می‌کند. سیستان و بلوچستان، کردستان و ایلام هم مشکلات عدیده دارند. یعنی بی‌عدالتی در جامعه ما برازنده راه و اندیشه حضرت امام نیست و ما اگر بخواهیم راهش زنده بماند، باید رهرو آن تفکر و اندیشه باشیم و ان شاء الله این تبعیض‌ها را از بین ببریم.

پزشکیان:صدای فرودستان خواهم بود

کاندیدای انتخابات رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه پیمان می‌بندیم راه امام را همچنان ادامه خواهیم داد، گفت: بی‌عدالتی در جامعه ما برازنده راه و اندیشه حضرت امام نیست و ما اگر بخواهیم راهش زنده بماند، باید رهرو آن تفکر و اندیشه باشیم و ان شاء الله این تبعیض‌ها را از بین ببریم.

به گزارش جماران، مسعود پزشکیان در حاشیه حضور در حرم مطهر امام خمینی(س)، در سخنانی گفت: ما انقلاب را با امام می‌شناسیم و توصیه‌ها و رهنمودهایی که ایشان داشتند؛ و متأسفانه الآن خیلی از آنها فاصله گرفته‌ایم و در نتیجه چیزی که هست پیمانی است که نباید فراموش کنیم و راه و یادش را در عمل باید زنده نگه داریم.

کاندیدای انتخابات رئیس جمهوری افزود: الآن آدم تصور می‌کند مردم یادشان نیست که امام چه ایده‌ها و راه‌هایی داشت و چه اندیشه‌های بزرگی برای رفع محرومیت، ایجاد عدالت، آزادی و سربلندی کشور ما داشت و به خاطرش چه زحمت‌ها، رنج‌ها و تبعیدها که نکشید. به هر حال آمدن ما به حرم امام یادآور آن خاطره‌ها و هدف‌هایی است که آن بزرگوار داشتند و ما پیمان می‌بندیم که این راه را همچنان ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص ترویج اندیشه‌های امام خمینی(س) در دولت بعد، گفت: در وصیت‌نامه امام نگاه به محرومین، رفع محرومیت، تبعیض، رشوه، رانت و زمین‌خواری معلوم است؛ و مشکلات کلانی که برای مردم ایجاد شده است.

پزشکیان با تأکید بر ضرورت اعمال عدالت در کل کشور، یادآور شد: نفت و گاز و آب ما برای خوزستان است، ولی الآن فقر و گرفتاری در همان منطقه غوغا می‌کند. سیستان و بلوچستان، کردستان و ایلام هم مشکلات عدیده دارند. یعنی بی‌عدالتی در جامعه ما برازنده راه و اندیشه حضرت امام نیست و ما اگر بخواهیم راهش زنده بماند، باید رهرو آن تفکر و اندیشه باشیم و ان شاء الله این تبعیض‌ها را از بین ببریم.

وی همچنین در خصوص فلسفه و هدفش از شرکت کردن در انتخابات، تأکید کرد: زنده کردن همین راه و اندیشه، از بین بردن بی‌عدالتی و ظلم و بر پا کردن حق است. حق آزادی برای جوانان، دختران، مردها، اندیشه‌ها و فکرها، برای اینکه ما بتوانیم هم حقوق اجتماعی جامعه را در چهارچوب قانون و باورمان ارزش بگذاریم و هم بی‌عدالتی را از بین ببریم.

وی در پایان گفت: اینجا هستیم تا یادمان بیاید برای چه انقلاب کرده‌ایم. انقلاب نکردیم که تبعیض و فقر باشد؛ خلاف‌کاری‌هایی که الآن می‌بینید و مشکلاتی که مردم دارند. بعضی‌ها برای زندگی خودشان باید در آشغال‌ها بگردند؛ چنین باورهایی که ما ایجاد کرده‌ایم، اصلا قابل قبول نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.