تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 1:21
کد خبر : 144480

پروین: هواداران صبور باشند

پروین: هواداران صبور باشند

آرمان شرق-گروه ورزش:چه کسی این حرف‌ها را می‌زند؟ چه کسی دنبال مربی است؟ درویش با حضور در تمرین پرسپولیس نشان داد از یحیی گل‌محمدی حمایت می‌کند. مگر می‌شود یک مربی موفق را برکنار کرد؟ کادر فنی پرسپولیس کارش را می‌کند و مشکلی وجود ندارد. هواداران واقعی پرسپولیس نباید با یک باخت پشت تیم و کادر فنی را خالی کنند.

پروین: هواداران صبور باشند

به گزارش تازه‌نیوز، علی پروین درباره شکست پرسپولیس برابر الدحیل قطر و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: مشکل اصلی پرسپولیس این است که این تیم در شرایط مسابقه قرار ندارد این مشکل هم به این خاطر است که یک بازی در لیگ برگزار می‌کند و بازی بعدی ۲۰ روز بعد برگزار می‌شود. این مشکل هم نه تقصیر یحیی گل‌محمدی و نه تقصیر رضا درویش است. عربستان را ببینید، جمعه بازی می‌کنند، سه شنبه بازی می‌کنند و دوباره جمعه بازی می‌کنند. اما پرسپولیس این شرایط ندارد. تیم باید در کوران مسابقات باشد.

وی افزود: از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که صبور باشند. این تیم سه جام کسب کرده است و فصل قبل درخشید. هوادار باید طاقت داشته باشد. با یک باخت که نباید افتخارات کسب شده را فراموش کنیم. فوتبال برد و باخت دارد. پرسپولیس این هفته تیم هوادار را ببرد، ان‌شاالله بعد از آن استقلال را هم شکست می‌دهد و دوباره در کورش قهرمانی قرار می‌گیرد. هوادار باید توقع داشته باشد و نمی‌شود که پرسپولیس همیشه فقط برنده باشد

پروین در ادامه گفت: مشکل این روزهای پرسپولیس این است که تیم در شرایط مسابقه قرار ندارد و فاصله بازی‌هایش زیاد است. اول فصل تیم‌ها بدنسازی می‌کنند و شاید بخواهند فاصله بازی‌ها بیشتر باشد اما وقتی در میانه فصل هستیم چرا فاصله بازی‌ها باید زیاد باشد؟

به نقل از ایسنا، او درباره از دست دادن پنالتی از سوی گولسیانی هم گفت: من خودم پنالتی‌زن بوده‌ام، اگر پنالتی را گل می‌کردم همه به به و چه چه می‌کردند و اگر گل نمی‌شد هزار ایراد می‌گرفتند. گولسیانی هم ۵ یا ۶ پنالتی را به گل تبدیل کرده و یک بار هم اینطور شد که گل نشود. برای شکست برابر الدحیل هم نمی‌شود گولسیانی را مقصر قلمداد کرد. من بازی را تنها تماشا می‌کردم، وقتی در ۵ دقیقه ابتدایی پرسپولیس به گل رسید، من فکر می‌کردم چند گل دیگر می‌زنند اما با خورد گل مساوی، تیم از هم پاشید. شرایط بازی آنقدر بد شد که من ۱۵ دقیقه آخر باز را ندیدم.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود برخی از سوی باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ مذاکره کرده‌اند تا جانشیت یحیی گل‌محمدی شود هم گفت: چه کسی این حرف‌ها را می‌زند؟ چه کسی دنبال مربی است؟ درویش با حضور در تمرین پرسپولیس نشان داد از یحیی گل‌محمدی حمایت می‌کند. مگر می‌شود یک مربی موفق را برکنار کرد؟ کادر فنی پرسپولیس کارش را می‌کند و مشکلی وجود ندارد. هواداران واقعی پرسپولیس نباید با یک باخت پشت تیم و کادر فنی را خالی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.