تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 10:58
کد خبر : 148990

پرسپولیس بوی گل گرفت

پرسپولیس بوی گل گرفت

آرمان شرق-گروه ورزش: عیسی در ادامه بازی با تراکتور هم می‌توانست با پاس‌های دقیق همبازیانش را در موقعیت گل قرار دهد اما خساست به خرج داد. با این وجود هیچ کس اینها را نمی بیند و آنچه فعلا اهمیت دارد اینکه عیسی برگشته و پرسپولیس دوباره با او بوی گل می دهد حتی اگر در آخرین ماه زمستان سوز سرما به پایتخت برگشته باشد.

پرسپولیس بوی گل گرفت

واکنش معنادار آل‌کثیر به بازگشت رویایی به پرسپولیس

به گزارش منیبان؛ عیسی آل کثیر در ابتدای فصل به شکل غیرمنتظره‌ای از پرسپولیس جدا شد و به سپاهان پیوست تا هواداران پرسپولیس از جدایی مهاجم گلزن و محبوبشان شوکه شوند. آل کثیر پس از جدایی از پرسپولیس هیچ واکنشی به این انتقال نشان نداد و تا مدت‌ها سکوت کرد. عیسی که در سپاهان خیلی در ترکیب مورایس قرار نمی‌گرفت و حتی با سرمربی پرتغالی به مشکل خورده بود درنهایت در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس بازگشت.آل‌کثیر امروز در ابتدای نیمه دوم بازی پرسپولیس مقابل تراکتور و درحالیکه بازی در نیمه نخست با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کرده بود وارد زمین شد و بعد از گذشت ۱۰ دقیقه موفق به گلزنی شد تا گره بازی را باز کند و می‌توان گفت که سهم بسیار زیادی در پیروزی امروز تیم اوسمار مقابل تراکتور داشت.مهاجم پرسپولیس پس از گلزنی به تراکتور از خود بی خود شد و شادی این بازیکن نشان می‌داد که آل‌کثیر کاملا دلتنگ تکرار این روزها در پرسپولیس بوده و بازگشت رویایی به تیم سابقش داشت.اما آل‌کثیر پس از پایان بازی با انتشار تصویری از شادی بعد از گل خود مقابل تراکتور در صفحه شخصی اینستاگرامش به نوعی به حضور دوباره‌اش در پرسپولیس واکنش نشان داد.

با عیسی پرسپولیس بوی گل گرفت

به گزارش “ورزش سه”، با موقعیتی که شهاب زاهدی در نیمه اول بازی با تراکتور از دست داد پرسپولیسی‌ها ترس تکرار تراژدی اراک از دلشان عبور کرد و به این فکر می‌کردند که شاید دوباره خوب بازی کنیم و ببازیم یا برنده نباشیم که اگر اینطور شود اوضاع واقعا به‌هم خواهد ریخت اما عیسی آمد که به این ترس‌ها پایان دهد.
پنجره باز شد و پرسپولیس نفس کشید؛ دوباره همه چیز تکمیل نشد و خریدهای خارجی بیرون ماندند اما آن کسی که باید می‌آمد، آمد و تیم اوسمار نفس کشید.
برای عیسی فقط یازده دقیقه طول کشید تا در بازگشت به پرسپولیس موفق به گلزنی شود. او از شروع نیمه دوم به جای زاهدی وارد میدان شد و در لحظه درست در جای درست بود تا با یک بغل پای دقیق بازگشتی رؤیایی به ترکیب پرسپولیس داشته باشد.

1993504

با اینکه سکوها خالی از تماشاگر بود اما عیسی مقابل نیمکت خودی جشن بزرگش را برپا کرد. با همان شادی قدیمی اش بعد از گلزنی در بازی های بزرگ.


این سومین گل عیسی آل‌کثیر با پیراهن پرسپولیس مقابل تراکتور بود اما شاید برای خودش و پرسپولیسی ها مهمترین و شیرین ترینش باشد.
آل کثیر یک بار دیگر ثابت کرد گل زدن در محوطه جریمه و تمام کننده بودن یک هنر است و تخصص می خواهد که انگار هر دو ویژگی در او نهفته است و فقط برای پرسپولیس آشکار می شود.

به نظر می رسد عیسی و پرسپولیس به هم وابسته اند.آنها به تنهایی ضعیف می شوند اما با هم شبیه یک توپخانه سرخ و بی رحم هستند. پرسپولیس بدون او انگار چیزی در خط حمله کم دارد و از آن سو خود عیسی در محوطه جریمه رقبا با پیراهن پرسپولیس راحت تر نفس می کشد و قدرتمندتر است.  
آل کثیر در نخستین حضور، نخستین موقعیت و نخستین ضربه به دروازه حریف با پیراهن پرسپولیس گل زد تا ثابت کند چرا یحیی گل محمدی آنقدر پشتش در می آمد و باورش داشت تا در روزهایی که همه به خاطر انتقالش به سپاهان با پول بیشتر علیهش شدند،چیزی بر ضدش نگوید و مدام به توانمندی هایش تاکید کند.

1993480

هم تیم های عیسی با گل او از زیر فشار باخت اراک بیرون آمدند و باید هم اینطور سراغش بیایند. انگار آل کثیر همانی است که آنها برای بازگشت به ریل موفقیت کم داشتند

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.