تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 21:45
کد خبر : 139420

پرسپولیس؛ اصلی‌ترین طلبکار باشگاهی ایران

پرسپولیس؛ اصلی‌ترین طلبکار باشگاهی ایران

آرمان شرق-گروه ورزش:تیم پرسپولیس به عنوان اصلی‌ترین طلبکار باشگاهی ایران نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان طلب دارد که این رقم نیز می‌تواند دستکم بدهی‌های این باشگاه را رفع و رجوع کند یا محلی برای توسعه نسبی امکانات سرخپوشان باشد.

پرسپولیس؛ اصلی‌ترین طلبکار باشگاهی ایران

 1400 میلیارد ایران در سوئیس بلوکه شد!

به گزارش “ورزش سه”، این مجموع رقمی است که فدراسیون فوتبال ایران بابت صعود به جام جهانی و حضور در این مسابقات طلبکار است و همچنین باشگاه‌ها نیز به دلیل داشتن نماینده در جام جهانی، عددی را به درآمدهای خود اضافه کردند.

رئیس فدراسیون در این باره گفت: ما و باشگاه‌ها ۲۸ میلیون دلار در حساب فیفا طلبکار هستیم. ببینید ما الان همه وظایف فدراسیون را انجام می‌دهیم اما اگر چنین پولی در فوتبال کشورمان بیاید یک کار زیربنایی و ساخت و ساز را انجام خواهیم داد.

او در خصوص رقم مربوط به ای اف سی اظهار داشت: مبلغ ۲۸ میلیون دلار فقط برای فیفا است و ۵ میلیون دلار هم در ای اف سی داریم. رایزنی ما با فیفا و ای اف سی خیلی خوب است اما مثل آدم خیلی ثروتمندی هستیم که پول ندارد.

به این ترتیب حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی فدراسیون از نهاد فیفاست که به دلیل پایبندی فیفا و بانک‌های مرتبط به تحریم جهانی، امکان انتقال آن وجود ندارد.

همچنین تیم پرسپولیس به عنوان اصلی‌ترین طلبکار باشگاهی ایران نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان طلب دارد که این رقم نیز می‌تواند دستکم بدهی‌های این باشگاه را رفع و رجوع کند یا محلی برای توسعه نسبی امکانات سرخپوشان باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.