مربی سابق محمدحسین کنعانی زادگان با رزومه‌ای عجیب یکی از گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس شده است.

از حوالی باشگاه پرسپولیس خبر‌هایی در خصوص گزینه جدید سرمربیگری این تیم به گوش می‌رسد. شنیده می شود نبوشا یووویچ گزینه جدی برای جانشینی اوسمار ویرا به شمار می‌رود.

این مربی ۴۹ ساله مونته نگرویی سابقه هدایت تیم های خورفکان امارات، الاهلی قطر، الصفاقسی تونس، الشرطه عراق، الفیصلی اردن، الزمالک مصر و چند باشگاه مونته نگرویی را داشته است.

آخرین تجربه مربیگری نبوشا روی نیمکت خورفکان در امارات بود که با این تیم به رتبه دوازدهم در میان ۱۴ تیم رسید.

پیش از خورفکان هم نبوشا در الاهلی قطر حضور داشت و طولانی ترین حضور خود را در این باشگاه با پنج فصل حضور ثبت کرد و در این تیم نیز طی ۱۰۷ بازی، ۴۹ بار باخت و به ۲۹ پیروزی رسید. حسین کنعانی‌زادگان در تیم الاهلی قطر شاگرد نبویسا یووویچ بود و در ۵۱ بازی زیر نظر این مربی در ۲ فصل، موفق به زدن ۸‌ گل و دادن ۱ پاس گل شد.

این مربی ۴۹ ساله فصل قبل کار خود را در لیگ قطر با الاهلی آغاز کرد اما سه باخت متوالی باعث اخراج او از قطر شد و در ادامه فصل هدایت تیم خورفکان امارات را برعهده گرفت که در این تیم هم موفق نبود. در ۲۱ بازی که این مربی هدایت تیم خورفکان را برعهده داشت، ۱۳ بار طعم شکست را چشید و ۴ برد و ۴ تساوی هم کسب کرد.

میانگین امتیازی نبوشا در خورفکان، عدد نازل ۰/۷۶ به ازای هر بازی است و در الاهلی هم ۱.۰۸ امتیاز برای هر بازی کسب کرد.

موفق ترین دوران مربی گری وی به قبل از این دو باشگاه برمیگردد که در فصل ۲۰۱۸–۱۹ با صفاقسی جام حذفی تونس را کسب کرد. قبل از آن در فصل ۲۰۱۸–۱۹ با الشرطه قهرمان عراق شد و در فصل ۲۰۱۶–۱۷ با الفیصلی به قهرمانی لیگ، حذفی و سوپرجام اردن رسید.