تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 20:42
کد خبر : 45008

ناکامی بزرگ کشتی ایران در مجارستان/ کابوس بی طلایی تکمیل شد

آرمان شرق: در حالیکه در اکثریت قریب به اتفاق مسابقات جهانی در طول چند دهه اخیر تیم ملی کشتی آزاد ایران موفق به کسب مدال های رنگارنگ و به خصوص طلا در مسابقات جهانی می شد، کاروان کشتی آزاد ایران از دستیابی به طلا در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۸ جهان در مجارستان بازماند. به گزارش

آرمان شرق: در حالیکه در اکثریت قریب به اتفاق مسابقات جهانی در طول چند دهه اخیر تیم ملی کشتی آزاد ایران موفق به کسب مدال های رنگارنگ و به خصوص طلا در مسابقات جهانی می شد، کاروان کشتی آزاد ایران از دستیابی به طلا در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۸ جهان در مجارستان بازماند.

به گزارش آرمان شرق، پس از ناکامی کشتی گیران ایران در مسابقات روز اول و عدم راهیابی آنان به فینال و در حالیکه دو کشتی گیر ایران در روز دوم، یعنی عزت الله اکبری و علیرضا کریمی به نیمه نهایی رسیده بودند این دو کشتی گیر کشورمان نیز در دیدارهای نیمه نهایی مغلوب حریفان شده و از راهیابی به فینال بازماندند.

عزت الله اکبری دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۳ در بوداپست مجارستان در دیدار نیمه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم برابر جبرییل حسن‌اف از آذربایجان و دارنده مدال‌های برنز المپیک۲۰۱۶ و برنز اروپا ۲۰۱۸ به روی تشک رفت و در حالیکه تا ثانیه‌های پایانی ۳ بر یک پیش بود در خاک حریف نشست و در پایان با نتیجه۳ بر ۳ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۵ در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم  برابر جی‌دن کاکس دارنده مدال برنز المپیک و جهان از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل این کشتی‌گیر پر قدرت آمریکایی باخت و او نیز از رسیدن به فینال بازماند.

حال باید دید فدراسیون کشتی چه برنامه هایی برای تقویت تیم ملی در سال آینده و در آستانه بازیهای مهم المپیک ۲۰۲۰ خواهد داشت تا پر افتخارترین تیم ورزشی ایران از دستیابی به مدل های خوش رنگ المپیکی بازنمانده و بتواند از حیثیت خود در کشتی جهان دفاع کند.

لازم بذکر است که ۳ کشتی گیر کشورمان در روز اول که به دیدار رده بندی راه یافته اند تا دقایقی دیگر برابر حریفان برای دستیابی به مدال برنز خواهند جنگید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.