تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 22:46
کد خبر : 132819

قرارداد نهایی نکونام تا فردا امضا می شود / دستیاران نکونام در استقلال

قرارداد نهایی نکونام تا فردا امضا می شود / دستیاران نکونام در استقلال

آرمان شرق-گروه ورزش:تلاش‌ها برای حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم فوتبال استقلال به نتیجه رسید و این مربی به زودی قرارداداش را با آبی‌پوشان امضا خواهد کرد.نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال لیست دستیاران خود را در اختیار حجت کریمی قرار داده تا قرارداد آن‌ها هرچه سریعتر به امضا برسد.

قرارداد نهایی نکونام تا فردا امضا می شود / دستیاران نکونام در استقلال

تسنیم: تلاش‌ها برای حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم فوتبال استقلال به نتیجه رسید و این مربی به زودی قرارداداش را با آبی‌پوشان امضا خواهد کرد.

جواد نکونام که از مدت‌ها پیش مدنظر مسئولان باشگاه استقلال برای سرمربیگری این تیم بود، در آستانه عقد قرارداد با آبی‌پوشان قرار گرفته اس.

نکونام به واسطه اتفاقاتی که سال گذشته رقم خورده بود، مجوز فعالیت نداشت اما با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته مشکل این مربی برای عقد قرارداد با استقلال برطرف شد.

گفته می‌شود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد نکونام امروز به عنوان سرمربی استقلال انتخاب و معرفی خواهد شد.

همچنین اخبار ورزشی تلویزیون به نقل از حجت کریمی سرپرست باشگاه اعلام کرد که حضور نکونام در استقلال قطعی شده است.

دستیاران نکونام در استقلال

جواد نکونام سرمربی استقلال لیست دستیاران خود را به باشگاه اعلام کرد.

جواد نکونام پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره سرمربی استقلال شد و به نظر می‌رسد قرارداد نهایی او تا فردا به امضا خواهد رسید. نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال لیست دستیاران خود را در اختیار حجت کریمی قرار داده تا قرارداد آن‌ها هرچه سریعتر به امضا برسد.

حمیدرضا رجبی که در فولاد هم دستیار نکونام بوده در استقلال هم او را همراهی خواهد کرد. کیانوش رحمتی بازیکن اسبق استقلال و همبازی او در پاس تهران دیگر دستیار نکونام در استقلال است.

شاید جذاب‌ترین اتفاق بعد از حضور نکونام در استقلال بازگشت مهدی هاشمی نسب به عنوان مربی به جمع آبی‌ها باشد. یاغی معروف فوتبال ایران یکی از گزینه‌های نکونام برای حضور در کادرفنی است.

مربی بدنساز اسپانیایی دیگر گزینه قطعی نکونام برای حضور در کادرفنی است، اما سرمربی استقلال به دنبال این است که دستیار اول خود را هم از اسپانیا بیاورد.

از بین بهزاد غلامپور و وحید طالب لو هم یک نفر به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها انتخاب خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.