تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1402 - 6:48
کد خبر : 132292

فوری/ جواد نکونام به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال معرفی می شود

فوری/ جواد نکونام به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال معرفی می شود

آرمان شرق-گروه ورزش:در صورت انتخاب نکونام به عنوان سرمربی تیم استقلال، وی به زودی کار جذب بازیکن را آغاز خواهد کرد. گفته می‌شود باشگاه استقلال با جواد نکونام مذاکره مستقیم و حضوری داشته و طرفین بر سر خیلی از مسائل به توافق رسیدند.

فوری/ جواد نکونام به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال معرفی می شود

به گزارش خبر ورزشی، اگرچه لوپز، مربی اسپانیایی برای بازدید از امکانات باشگاه استقلال و مذاکره با مدیران این باشگاه وارد تهران شده اما به نظر می‌رسد نظر اعضای کمیته فنی در مورد این مربی خیلی مثبت نیست و این موضوع هیئت مدیره را مجاب خواهد کرد، از بین گزینه های ایرانی سرمربی خود را انتخاب کند که در بین گزینه های ایرانی جواد نکونام بیشترین شانس را دارد.

اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال می‌گویند مربی اسپانیایی نزدیک به چهار سال بیکار بوده و شناخت این مربی نسبت به استقلال و لیگ برتر ایران کم است و…

همچنین اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال بر این باورند استقلال در حال حاضر زمان زیادی را برای جذب بازیکن و همچنین آماده سازی از دست داده و اگر مربی خارجی برای هدایت تیم استقلال انتخاب شود، زمان از دست رفته مضاعف خواهد شد. با توجه به این نگاه‌ها به نظر می‌رسد، به زودی جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال برگزیده شود.

در صورت انتخاب نکونام به عنوان سرمربی تیم استقلال، وی به زودی کار جذب بازیکن را آغاز خواهد کرد. گفته می‌شود باشگاه استقلال با جواد نکونام مذاکره مستقیم و حضوری داشته و طرفین بر سر خیلی از مسائل به توافق رسیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.