تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 5:59
کد خبر : 130207

علم‌الهدی: فضای مجازی دارای نهنگ و کوسه است!

علم‌الهدی: فضای مجازی دارای نهنگ و کوسه است!

آرمان شرق-گروه سیاست:خطیب جمعه مشهد با تشبیه فضای مجازی به اقیانوس بزرگ همراه با حیواناتی همچون نهنگ و کوسه است، اظهار کرد: خانواده ها در کنار نکات مثبت فضای مجازی و ارتباطات باید به این نکته هم توجه داشته باشند که کودکان و فرزندان خود را در آن، رها نکنند تا دچار آسیب شوند. اگر نسل امروز بخواهد در مسیر خدا باشد باید در محیط خانواده سالم رشد کند و برای حضور در فضای مجازی نیاز به راهنمایی و استفاده درست و صحیح از اطلاعات است.

علم‌الهدی: فضای مجازی دارای نهنگ و کوسه است!

علم الهدی

آرمان امروز : سید احمد علم الهدی در آیین نماز جمعه مشهد در بارگاه منور رضوی با اشاره به خطراتی که فضای مجازی جامعه را تهدید می‌کند، گفت: فضای مجازی دارای اهمیت بسیاری است چراکه اکنون معیشت و کسب و کار مردم نیز در قالب ارتباطات مجازی گسترش یافته است.

خطیب جمعه مشهد با تشبیه فضای مجازی به اقیانوس بزرگ همراه با حیواناتی همچون نهنگ و کوسه است، اظهار کرد: خانواده ها در کنار نکات مثبت فضای مجازی و ارتباطات باید به این نکته هم توجه داشته باشند که کودکان و فرزندان خود را در آن، رها نکنند تا دچار آسیب شوند. اگر نسل امروز بخواهد در مسیر خدا باشد باید در محیط خانواده سالم رشد کند و برای حضور در فضای مجازی نیاز به راهنمایی و استفاده درست و صحیح از اطلاعات است.

چند سالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور تشکیل شورای عالی فضای مجازی را داده است، ولی متاسفانه در برگزاری نشست های آن کوتاهی شده است. مسوولان باید کارنامه فعالیت چند ساله خود در این خصوص را به مردم ارائه دهند تا مردم بدانند، آنها چقدر به وظایف خود عمل کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.