تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 - 15:05
کد خبر : 54885

دیدار ظریف با مسعود بارزانی

دیدار ظریف با مسعود بارزانی

آرمان شرق: وزیر امور خارجه کشورمان که در اقلیم کردستان عراق به سر می‌برد، با رئیس حزب دموکرات کردستان عراق دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، محمد جواد ظریف که در اربیل به سر می‌برد، ظهر امروز با مسعود بارزانی، رییس حزب دموکرات کردستان عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

آرمان شرق: وزیر امور خارجه کشورمان که در اقلیم کردستان عراق به سر می‌برد، با رئیس حزب دموکرات کردستان عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، محمد جواد ظریف که در اربیل به سر می‌برد، ظهر امروز با مسعود بارزانی، رییس حزب دموکرات کردستان عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

طرفین در این دیدار با ابراز خرسندی از روابط کنونی اقلیم و جمهوری اسلامی ایران، از بسط و توسعه آن، به ویژه با افزایش همکاری‌های بازرگانی و اقتصادی، از طریق مشارکت و همکاری‌های تجار، صنعتگران و کارآفرینان دو طرف، حمایت کردند.

اهمیت تفاهم و همکاری میان اقلیم کردستان با دولت مرکزی عراق، روند تشکیل دولت اقلیم و همچنین مسائل منطقه و از جمله اوضاع سوریه و لزوم ادامه روندهای سیاسی برای حل مشکلات این کشور از دیگر موضوعات مورد رایزنی وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق بود.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.