تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 8:02
کد خبر : 140401

جزییات آخرین ملاقات روحانی با مقام معظم رهبری

جزییات آخرین ملاقات روحانی با مقام معظم رهبری

آرمان شرق-گروه سیاست:آقای روحانی در ارتباط با برخی از موضوعات که با اهمیت تشخیص می‌دهند به دولت و هم به مقام معظم رهبری در دو سطح مختلف نقطه نظرات خودشان را منعکس می‌کنند. این ارتباط هنوز با مقام معظم رهبری وجود دارد.

جزییات آخرین ملاقات روحانی با مقام معظم رهبری

آرمان امروز: رییس دفتر دولت دوازدهم در پاسخ به این سوال که آقای روحانی در مدت دو سالی که از ریاست جمهوری کنار رفتند آیا تا به حال مشورت یا نامه‌ای به دولت فعلی یا سایر مقامات ارشد نظام داشتند؟ به ایلنا گفت: «آقای روحانی در ارتباط با برخی از موضوعات که با اهمیت تشخیص می‌دهند به دولت و هم به مقام معظم رهبری در دو سطح مختلف نقطه نظرات خودشان را منعکس می‌کنند. این ارتباط هنوز با مقام معظم رهبری وجود دارد.

این ارتباط با دولت فعلی چندین بار تلفنی و دو سه مرتبه حضوری با آقای رئیسی صحبت کردند اما به دلیل اینکه خیلی استقبال نشد، الان کمتر شده است. بله همچنان رابطه‌شان را حفظ کردند. نامه که زمان مشخصی ندارد. اما اگر موضوعاتی در کشور باشد که احساس کنند، ممکن است دانستن نظرات‌ ایشان هم مفید باشد، نامه می‌نویسند. یکبار بعد از دوران ریاست جمهوری درخواست کردند و آن درخواست قبول شده است. از برخی مطالب اطلاع دارم اما به دلیل اینکه زمانی هم که در ریاست جمهوری بودم موضوع ملاقات آقای روحانی و رهبری را هیچوقت نمی‌گفتم الان هم همان روش گذشته را پیش می‌گیرم.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.