تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1397 - 19:26
کد خبر : 45172

تصادف شدید دو خودرو یک موتورسیکلت در جاده خاوران/ تصاویر

آرمان شرق: برخورد شدید دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در جاده خاوران، سه مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش آرمان شرق به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در پی تماسهای شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت و مصدومیت سه سرنشین، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۵

آرمان شرق: برخورد شدید دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در جاده خاوران، سه مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در پی تماسهای شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت و مصدومیت سه سرنشین، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۵ ظهر امروز نیروهای عملیات ایستگاه ۱۲۱ و نجات ۱۵ را برای امداد رسانی عازم جاده خاوران غرب، روبروی تعویض پلاک کرد.

اکبر محمدی فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد برخورد یک دستگاه خودروی سواری پرشیا، وانت پیکان و موتور سیکلت با یکدیگر موجب واژگونی وانت پیکان و سقوط موتورسیکلت بر روی زمین شده بود.
وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت به همراه دو سرنشین دیگر آن دچار مصدومیت شدید شده بودند.
محمدی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله ضمن چیدن علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در جاده پس از کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی برای اطمینان، اقدام به قطع برق خودروها و جلوگیری از نشت بنزین کردند.
وی افزود: پس از حاضر شدن عوامل راهور و اورژانس، آتش نشانان ضمن تحویل مصدومین(مرد ۳۵ ساله، خانم ۳۰ ساله و پسر بچه ی ۵ ساله) به عوامل پزشکی و برگرداندن خودرو به حالت اولیه، انتقال آنها به حاشیه ی امن جاده، شستشوی سطح جاده و تحویل محل به عوامل راهور به ماموریت خود پایان دادند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.