تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 7:18
کد خبر : 137262

تراکتور- شارجه ؛ قرمز پوشان تبریزی چهارمین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان؟

تراکتور- شارجه ؛ قرمز پوشان تبریزی چهارمین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان؟

آرمان شرق-گروه ورزش:تیم فوتبال تراکتور ایران فردا ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شارجه امارات خواهد رفت.

تراکتور- شارجه ؛ قرمز پوشان تبریزی چهارمین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان؟

تراکتور- شارجه ؛ قرمز پوشان تبریزی چهارمین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تراکتور تبریز در دو دیدار ابتدایی لیگ برتر مقابل پرسپولیس و سپاهان شکست خورد تا هوادارانش را ناراحت کند ولی تی تی ها( لقب هواداران پرشور فوتبال تبریز) ناامید نشده‌اند و امیدوارند تیم محبوب شان خیلی سریع به شرایط مطلوب فصل گذشته برگردد. تراکتور سه شنبه شب در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رود تا با یک برد به عنوان چهارمین سهمیه فوتبال ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسد باشد و در کنار پرسپولیس، سپاهان و نساجی در رقابت بزرگان قاره کهن قرار بگیرد.

حریف قرمزپوشان تبریزی تیم شارجه امارات  است،  تیمی که چند روز پیش در نخستین مسابقه لیگ امارات تیم اتحاد کلبا را با  سرمربیگری فرهاد مجیدی و حضور مهدی قائدی ۴ بر ۳ شکست داده و نشان داد که از نظر تیمی آمادگی خوبی دارد.

تراکتوری ها در دیدار با پرسپولیس بدشانس بودند که بازنده شدند و با اشتباه حیرت انگیز حسین پورحمیدی دروازه بان خود سه امتیاز را از دست دادند وگرنه دست خالی از آن بازی بیرون نمی آمدند.  پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور هم بهترین فرصت را در اختیار دارد تا توانایی های فنی اش را به رخ حریفان بین المللی بکشاند و نشان بدهد که چرا این فصل هم هدایت یکی از پرطرفدارترین تیم های فوتبال آسیا را به او سپرده اند.

هرچند شارجه را نمی توان دستکم گرفت. تیمی که کایو لوکاس ۲۹ ساله را در اختیار دارد یک مهاجم زهردار و ششدانگ برزیلی که دو گل هم به تیم فرهاد مجیدی زد . مدافعان تراکتور باید چهار چشمی از او مراقبت کنند. بازیکنی که سابقه بازی در تیم های العین امارات، کاشیما انتلرز ژاپن و حتی بنفیکا پرتغال را هم در کارنامه اش دارد البته او تک ستاره شارجه نیست و لوئان مارتینز پریرا ملقب به لوئانزینیو می‌باشد که در پست هافبک تهاجمی بازی می کند هم یک بازیکن خطرناک و با کیفیت است  این بازیکن ۲۳ ساله برای تیم زیر ۱۷ ساله برزیل هم بازی کرده است.

تراکتور هم بازیکنان خوبی در اختیار دارد به جز ایرانی‌های با کیفیت این تیم بازیکنانی نظیر ریکاردو آلوز، گوستاوو و آلوارو خمینز می توانند شرایط را به سود تراکتور در این دیدار رقم بزنند. البته تراکتور برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کار ساده ای پیش رو ندارد اما عبور از شارجه هم غیرممکن نیست به شرطی که تراکتوری ها واقعا همدل و متحد وارد زمین شوند و حاشیه های یکی دو روز اخیر را فراموش کنند و حاشیه های خود ساخته را کنار بگذارند.

امیرحسین حسین زاده بعد از باخت به پرسپولیس افشا کرد که برخی بازیکنان از این باخت خیلی ناراحت نشدند! در این روزها نصیرزاده و دیگر داوران سابق حاضر در باشگاه تراکتور یعنی سعید مظفری زاده و رضا کرمانشاهی باید با ترفندهای خاص خود بازیکنان را بهم نزدیک تر کنند. سه شنبه شب تمامی هواداران فوتبال ایران طرفدار تراکتور هستند و منتظر برد این تیم در اولین گام اسیایی هستند. مهدی عبدی بازیکن جدید تیم تراکتور هم در این مسابقه غایب خواهد بود زیرا فرصت برای ثبت نام این بازیکن در فهرست تیم تراکتور در پلی آف وجود ندارد.

برنده این مسابقه که امیدواریم تراکتور باشد در سید چهارم قرعه کشی لیگ قهرمانان قرار می گیرد قرعه کشی که قرار است ۲ شهریور برگزار شود و تیم ها حریفان خود را در لیگ قهرمانان بشناسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.