تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 - 8:16
کد خبر : 144918

باشگاه پرسپولیس: مکالمات اتاق VAR منتشر نشود، به فیفا شکایت می‌کنیم

باشگاه پرسپولیس: مکالمات اتاق VAR منتشر نشود، به فیفا شکایت می‌کنیم

آرمان شرق-گروه ورزش: آقای افشاریان که هنوز بابت شادی و حرکات عجیب خود در بازی دیشب از جامعه فوتبال عذرخواهی نکرده در ادعایی عجیب‌تر گفته که مکالمه‌ای ضبط نشده است و چیزی منتشر نخواهد شد. به صراحت اعلام می‌کنیم، اگر فدراسیون فوتبال و کمیته داوران مکالمات رخ داده بین داوران را منتشر نکنند، به فیفا شکایت می‌بریم و تا پایان پرونده موضوع را پیگیری می‌کنیم.

باشگاه پرسپولیس: مکالمات اتاق VAR منتشر نشود، به فیفا شکایت می‌کنیم

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که اگر مکالمات اتاق کمک داور ویدیویی(VAR) در دربی ۱۰۲ منتشر نشود، از طریق فیفا این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص حواشی دربی اظهار داشت: طبق اظهارات کارشناسان داوری، پرسپولیس از اتفاقات داوری دربی ۱۰۲ متضرر شده و خواسته به حق باشگاه انتشار مکالمات رخ داده بین داور وسط و داوران VAR است.

وی افزود: آقای افشاریان که هنوز بابت شادی و حرکات عجیب خود در بازی دیشب از جامعه فوتبال عذرخواهی نکرده در ادعایی عجیب‌تر گفته که مکالمه‌ای ضبط نشده است و چیزی منتشر نخواهد شد. به صراحت اعلام می‌کنیم، اگر فدراسیون فوتبال و کمیته داوران مکالمات رخ داده بین داوران را منتشر نکنند، به فیفا شکایت می‌بریم و تا پایان پرونده موضوع را پیگیری می‌کنیم.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس افزود: موضوع دیگر اینکه برخی جریان‌ها و افراد که مشخص است از کجا خط‌ گرفته‌اند، اینطور القا کرده‌اند که پرسپولیس مخالف VAR است! در صورتی که از فصل گذشته تا الان مشخص است کدام باشگاه همواره مخالف آمدن VAR بوده و سعی در متشنج کردن فضا داشته است. شک نکنید با انتشار مکالمات داوران در بازی دیشب همه چیز مشخص خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.