تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 0:11
کد خبر : 148071

بازگشت پرسپولیس به تمرینات/ پاسکاری و حفظ توپ،شوتزنی

بازگشت پرسپولیس به تمرینات/ پاسکاری و حفظ توپ،شوتزنی

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه باید در اراک مقابل آلومینیوم این شهر در هفته شانزدهم لیگ برتر به میدان برود و این یعنی که بعد از بازگشت از دوبی همچنان ۹ روز دیگر تمرینت ادامه خواهد داشت تا این تیم به یک مسابقه رسمی برسد.

بازگشت پرسپولیس به تمرینات/ پاسکاری و حفظ توپ،شوتزنی

بازگشت پرسپولیس به تمرین 10 روز قبل از بازی لیگ

به گزارش  رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اولین تمرین سرخ‌ها در بازگشت به تهران دیروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. تمرینات پرسپولیس در حالی  در تهران استارت خورده که بازی جمعه آنها مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی لغو شد و زمان دوری این تیم از مسابقه بیش از ۵ هفته خواهد شد که این مسئله می‌تواند کیفیت تمرین را تحت تاثیر قرار دهد.

گفتنی است طبق برنامه‌ای که از سوی سازمان لیگ اعلام شده پرسپولیس پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه باید در اراک مقابل آلومینیوم این شهر در هفته شانزدهم لیگ برتر به میدان برود و این یعنی که بعد از بازگشت از دوبی همچنان ۹ روز دیگر تمرینات ادامه خواهد داشت تا این تیم به یک مسابقه رسمی برسد.

امروز بازیکنان و اعضای تیم پس از استراحتی که در بازگشت از اردوی امارات داشتند، در ورزشگاه شهید کاظمی گرد هم آمدند تا تمرینات تهران را زیر نظر اوسمار لوس ویه‌را دنبال کنند.

تمرین از ساعت ۱۲ در سالن آغاز شد. بخش اول به مدت ۲۵ دقیقه با کشش و نرمش دنبال شد. پس از آن، بازیکنان وارد زمین شدند و در سه بخش به پاسکاری و حفظ توپ، شوتزنی و فوتبال درون تیمی پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.