تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 7:28
کد خبر : 144166

امروز تا آخر هفته طرح زوج و فرد در تهران اجرا می‌شود

امروز تا آخر هفته طرح زوج و فرد در تهران اجرا می‌شود

آرمان شرق-گروه جامعه:سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور شامگاه شنبه در خصوص جزییات اجرای این طرح اظهار کرد: از فردا تا روز چهارشنبه تردد خودروها بر اساس پلاک زوج و فرد در محدوده طرح آلودگی هوا نیز اجرا خواهد شد در این چهار روز و تا آخر هفته در محدوده طرح زوج و فرد تردد خودروها فقط بر اساس رقم آخر پلاک آنها خواهد بود.

امروز تا آخر هفته طرح زوج و فرد در تهران اجرا می‌شود

 ایرنا – رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت:با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران از  امروز یکشنبه تا آخر هفته طرح زوج و فرد در معابر پایتخت اجرا خواهد شد.

 سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور شامگاه شنبه در خصوص جزییات اجرای این طرح اظهار کرد: از فردا تا روز چهارشنبه تردد خودروها بر اساس پلاک زوج و فرد در محدوده طرح آلودگی هوا نیز اجرا خواهد شد

وی افزود: در این چهار روز و تا آخر هفته در محدوده طرح زوج و فرد تردد خودروها فقط بر اساس رقم آخر پلاک آنها خواهد بود.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد: بر اساس مصوبات کمیته آلودگی هوای شهر تهران، فردا یکشنبه تنها خودروهایی می‌توانند در این محدوده تردد کننند که پلاک آنها فرد و روز دوشنبه خودروهای با پلاک زوج حق تردد خواهند داشت و همینطور تا پایان روز چهارشنبه این طرح اجرا می‌شود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : با تقویت و استقرار بیشتر تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در محدوده های اعلامی ، این طرح به صورت جدی اجرا و با خودروهای متخلف برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل نیست و فقط در محدوده طرح زوج و فرد سابق و یا همان طرح آلودگی هوای کنونی اجرا خواهد شد و تا پنجشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: راکبین و دارندگان موتورسیکلت‌ها هم در نظر داشته باشند که اگر وسیله آنان دودزا باشد با آنها نیز طبق قانون برخورد و از تردد آنها جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۶ هزار خودرو که برگه معاینه فنی داشته ولی دودزا بوده و هوا را آلوده کرده‌اند معاینه فنی آنها ابطال و مجدد جهت اخذ معاینه فنی به مراکز مربوطه اعزام شده‌اند.

به گفته وی، از فردا نیز اگر خودرویی دارای برگه معاینه فنی باشد ولی با رویت همکارانم ملاحظه شود که دودزا بوده و یا هوا را آلوده می‌کند با این خودروها نیز برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

سرهنگ موسوی ور تاکید کرد: امروز در کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران همچنین طرح ممنوعیت و محدودیت ورود کامیون‌ها به شهر تهران نیز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی برای آن در نظر گرفته شد که متعاقبا اعلام می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.