تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1397 - 20:00
کد خبر : 39188

افشاگری «گاردین» با اسناد تازه درباره تقلب بزرگ ترامپ/ تصویر

آرمان شرق: اسناد تازه منتشر شده حاکی است که یک عکاس وابسته به دولت آمریکا، به درخواست «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور، عکس های رسمی مراسم تحلیف وی را دستکاری کرده تا این مراسم پرجمعیت به نظر آید. به گزارش آرمان شرق به نقل از روزنامه گاردین، ترامپ که از مشاهده تصاویر مراسم تحلیفش

آرمان شرق: اسناد تازه منتشر شده حاکی است که یک عکاس وابسته به دولت آمریکا، به درخواست «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور، عکس های رسمی مراسم تحلیف وی را دستکاری کرده تا این مراسم پرجمعیت به نظر آید.

به گزارش آرمان شرق به نقل از روزنامه گاردین، ترامپ که از مشاهده تصاویر مراسم تحلیفش و مقایسه آن با عکس های مراسم تحلیف «باراک اوباما» سلف خود به خشم آمده بود، در صبح نخستین روز ریاست جمهوری اش، دستور دستکاری در عکس های خود را صادر کرد.
عکاس دولت آمریکا فضاهای خالی در عکس ها و نقاطی را که خالی از جمعیت بود، برای تهیه مجموعه جدیدی از عکس ها برید.
این اطلاعات از سوی دفتر بازرسی کل وزارت کشور آمریکا به دست روزنامه گاردین رسید و اولین بحران دوران ریاست جمهوری ترامپ را برجسته کرد.
کاخ سفید همزمان با آغاز به کار ترامپ ادعا کرد که مراسم تحلیف او در مقایسه با مراسم تحلیف دیگر روسای جمهوری آمریکا، شلوغ ترین و پرتعدادترین مراسم ها بوده است.
ترامپ بیستم ژانویه ۲۰۱۶ با ادای سوگند ریاست جمهوری، رسما به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا آغاز به کار کرد.
وی در جریان کارزار انتخاباتی اش بارها بحران آفرید و پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر ۲۰۱۶ نیز در سطحی گسترده تر این روند را ادامه داد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.