تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 19:00
کد خبر : 137092

اعلام ترکیب استقلال برابر ملوان / بازگشت چشمی

اعلام ترکیب استقلال برابر ملوان / بازگشت چشمی

آرمان شرق-گروه ورزش:استقلال با یک تغییر نسبت به بازی قبل و حضور روزبه چشمی در ترکیب خط دفاعی، به مصاف ملوان می رود.

اعلام ترکیب استقلال برابر ملوان / بازگشت چشمی

اعلام ترکیب استقلال برای دیدار با ملوان

به گزارش “ورزش سه”، در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر، استقلال از ساعتی دیگر در استادیوم آزادی به مصاف ملوان می رود. پیروزی مدعیان قهرمانی یعنی سپاهان و پرسپولیس در دیدارهای روز گذشته باعث شده تا آبی پوشان برای ماندن در کورس قهرمانی، به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار خانگی باشند.

جواد نکونام برای این دیدار، آرمین سهرابیان را در اختیار ندارد و قرار است تا روزبه چشمی جای خالی او را پر کند. سرمربی آبی پوشان ترجیح داده تا از این بازیکن در پست خط دفاعی بازی کند.

بولت استقلالسیدحسین و بازگشت به آزادی
سیدحسین حسینی در شرایطی به استادیوم آزادی بازگشته که خاطرات خوشی از این ورزشگاه ندارد و شکست در دو دربی فصل قبلی، عملا باعث از دست رفتن دو جام شد. حالا او در شرایطی به این ورزشگاه بازگشته که امیدوار به کلین شیت در برابر ملوان است.

بولت استقلالروزبه زوج مرادمند شد
اخراج در دیدار پایانی فصل قبل برابر تراکتور باعث شد تا چشمی در هفته نخست و جدال برابر صنعت نفت محروم باشد. حالا او به ترکیب تیم بازگشته و با توجه به آسیب دیدگی آرمین سهرابیان، می تواند در پست مدافع وسط برای استقلال به میدان برود.

بولت استقلالدر انتظار درخشش دوباره جلالی
ابوالفضل جلالی در دیدار قبلی برابر صنعت نفت، عملکرد بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشت و پایه گذار ۲ گل تیمش بود. او که مورد حمایت هواداران نیز قرار دارد، می خواهد با درخشش در بازی امروز، جایگاه خود را در سمت چپ محکم تر کند.

در سمت راست نیز صالح حردانی به میدان می رود. بازیکنی که گل سوم تیمش را در آبادان به ثمر رساند و حالا یک بار دیگر زیر نظر جواد نکونام احیا شده است.

بولت استقلالزبیر در ترکیب باقی ماند 
مصدومیت سهرابیان باعث شد تا نکونام از روزبه چشمی در خط دفاعی استفاده کند. این مسئله به معنای ماندن زبیر در ترکیب اصلی تیم است تا او به عنوان هافبک دفاعی بازی کند. آرش رضاوند نیز که نخستین گل فصل آبی ها را به ثمر رساند، در کنار مهدی پور از ابتدا به میدان می روند.

بولت استقلالادامه حضور سلمانی در پست جدید
جعفر سلمانی که این روزها در نقش وینگر چپ برای استقلال به میدان می رود، امروز نیز در این پست برای آبی ها بازی خواهد کرد. کوین یامگا نیز در سمت راست و به عنوان وینگر، جای خالی قایدی را پر می کند.

بولت استقلالارسلان امید اول گلزنی
ارسلان مطهری در دیدار قبل اولین گل رسمی خود در سال ۱۴۰۲ را به ثمر رساند. مهاجم با تجربه آبی پوشان امروز نیز از ابتدا برای استقلال بازی خواهد کرد و نکونام به گلزنی او امید زیادی دارد.

استقلالترکیب استقلال برای دیدار با ملوان به شرح زیر است:
سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – مهدی مهدی پور – کوین یامگا – جعفر سلمانی – آرش رضاوند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.