تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1403 - 10:35
کد خبر : 154466

اصلاحات اقتصادی دکتر پزشکیان

اصلاحات اقتصادی دکتر پزشکیان

آرمان شرق-گروه اقتصاد: پیشه سیاست دکتر پزشکیان، صداقت با مردم است و همین سبب شده تا او از اعلام هر گونه شعارهای پوپولیستی و خیالی برای مردم خودداری کرده و به جای آن به مردم واقعیتها را بگوید و از اقدامات مجدانه و علمی برای رفع موانع سخن بگوید. رکن مهم واقع بینی دکتر پزشکیان در مواجهه با انبوه نارساییها و چالشهای اقتصادی و مدیریتی کشور، باعث شده تا وی کلیه پتاسیلهای موجود نیروی انسانی کارآمد و نیز سرمایه های عظیم ملی را برای گام نهادن در میدان رفع معضلات گوناگون بسیج کند که از هم اکنون به خوبی در ستاد ایشان متجلی است.

اصلاحات اقتصادی دکتر پزشکیان

محمد صادق مشایخ / رئیس کمیسیون اقتصادی امید ایرانیان

آرمان امروز : شرایط سخت تحریم اقتصادی و وجود ابر چالش های اشتغال جوانان، معضلات سیستم بانکی، صندوقهای بازنشستگی و… الزام اصلاح ساختار اقتصادی کشور را می طلبد. این مهم تنها با روی کار آمدن مدیران دست پاک متخصص و دانشمندان متعهد اقتصادی تحصیل خواهد شد. دکتر پزشکیان، استادی دانشمند و مدیری شایسته از جنس مردم شریف ایرانست، که دل و قلبش برای خوشبختی ملت و کشور میتپد و کارنامه مدیریتی او، نشان از تلاش برای شکوفایی و توسعه متوازن ایران دارد. وی بخوبی می داند، توسعه اقتصادی تنها از طریق توسعه سیاسی رخ خواهد داد و آن زمانیست که توسعه متوازن با چند قطبیهای جهانی صورت پذیرد.

فلذا با اتخاذ استراتژی دیپلماسی هوشمندانه، به توسعه روابط بین المللی با کشورهای توسعه یافته شرقی و نیز کشورهای غربی خواهد پرداخت و این توفیق با روی کار آمدن دانشمند دیپلماسی کشور، دکتر محمد جواد ظریف، در قامت وزارت امور خارجه به ثمر خواهد نشست. از دیگر سو، رفع تحریمها، با اجرای همه جانبه برجام میسر است که با آمدن دکتر علی اکبر صالحی، دانشمند ممتاز مهندسی هسته ای کشور، به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی، در هدایت پرونده هسته ای، محقق خواهد شد. آنچه که دکتر پزشکیان در قامت رئیس جمهور ایران، در ابتدا اقدام خواهد نمود، مبارزه مجدانه و عملیاتی با فساد اقتصادیست که اولین بازده آن جلوگیری از خروج افسارگسیخته ارز به دلیل ورود گسترده کالای قاچاق به کشور است و از دیگر سو، هدایت ذخیره ارزی به سمت تولید و حمایت از صنایع ملی خواهد بود.

پیشه سیاست دکتر پزشکیان، صداقت با مردم است و همین سبب شده تا او از اعلام هر گونه شعارهای پوپولیستی و خیالی برای مردم خودداری کرده و به جای آن به مردم واقعیتها را بگوید و از اقدامات مجدانه و علمی برای رفع موانع سخن بگوید. رکن مهم واقع بینی دکتر پزشکیان در مواجهه با انبوه نارساییها و چالشهای اقتصادی و مدیریتی کشور، باعث شده تا وی کلیه پتاسیلهای موجود نیروی انسانی کارآمد و نیز سرمایه های عظیم ملی را برای گام نهادن در میدان رفع معضلات گوناگون بسیج کند که از هم اکنون به خوبی در ستاد ایشان متجلی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.