تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 13:57
کد خبر : 34760

آخرین قیمت سکه ،طلا و دلار در بازار آزاد

آرمان شرق: قیمت سکه ،طلا و ارز افزایش یافت. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا در خصوص قیمت سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۸ مرداد اظهار کرد: روند قیمت طلا و سکه از روز گذشته با توجه به افزایش قیمت ارز حدود یک میلیون تومان

آرمان شرق: قیمت سکه ،طلا و ارز افزایش یافت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا در خصوص قیمت سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۸ مرداد اظهار کرد: روند قیمت طلا و سکه از روز گذشته با توجه به افزایش قیمت ارز حدود یک میلیون تومان افزایش داشته است.

قیمت سکه امروز ۴میلیون و ۲۰۰هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۹۵۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی ۵۰۵ هزار تومان است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۰۲ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه با اشاره به دلیل این افزایش قیمت تصریح کرد: این افزایش ناشی از افزایش قیمت ارز است البته با توجه به اینکه روز گذشته دستورالعمل‌های نرخ ارز بسیار متنوع بود ارز را با افزایش مواجه کرد. امروز بازارها نیمه وقت هستند اما تغییرات اصلی بازار روز شنبه مشخص خواهد شد.

لازم به ذکر است قیمت دلار نیز به ۱۰۳۹۰ تومان در بازار آزاد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.