تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 23:04
کد خبر : 98850

من مهدی طارمی هستم؛ موثرترین بازیکن جهان

من مهدی طارمی هستم؛ موثرترین بازیکن جهان

آرمان شرق-گروه ورزش:طارمی شب گذشته و در جریان دیدار تیمش مقابل پورتیموننزه در هفته سی‌ام لیگ پرتغال عملکرد درخشانی داشت و چهره نخست تیمش در برتری ۷-۰ بود که سه گل زد و یک پاس گل هم داد تا ستاره بازی لقب بگیرد.آماری جالب در خصوص طارمی وجود دارد و او با عملکردش در دیدار دیشب توانست به رتبه نخست تاثیرگذارترین بازیکنان جهان قرار بگیرد.او ۱۰ گل زده و ۹ پاس گل به نام خودش ثبت کرده و با ۱۹ امتیاز بالاتر از چهره های سرشناسی مثل امباپه، لواندوفسکی و هری کین قرار گرفت.

من مهدی طارمی هستم؛ موثرترین بازیکن جهان

مهاجم ایرانی پورتو بار دیگر با آمار خیره‌کننده خودش در صدر اخبار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو این روزها به واسطه درخشش در ترکیب تیمش در صدر اخبار فوتبال پرتغال و اروپا قرار گرفته است.

طارمی شب گذشته و در جریان دیدار تیمش مقابل پورتیموننزه در هفته سی‌ام لیگ پرتغال عملکرد درخشانی داشت و چهره نخست تیمش در برتری ۷-۰ بود که سه گل زد و یک پاس گل هم داد تا ستاره بازی لقب بگیرد. آماری جالب در خصوص طارمی وجود دارد و او با عملکردش در دیدار دیشب توانست به رتبه نخست تاثیرگذارترین بازیکنان جهان قرار بگیرد. او ۱۰ گل زده و ۹ پاس گل به نام خودش ثبت کرده و با ۱۹ امتیاز بالاتر از چهره های سرشناسی مثل امباپه، لواندوفسکی و هری کین قرار گرفته است.

IMG_20220417_210453_366

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.